أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۷۸۷۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۰۶ آذر ۱۴۰۱
وین رونی، سرمربی دی سی یونایتد، از هو شدن تیم ملی انگلیس توسط هواداران این کشور بسیار عصبانی است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش سه، تیم ملی انگلیس در دومین دیدارش برابر آمریکا به تساوی بدون گل رسید و این نتیجه به هیچ وجه به مذاق طرفداران این تیم خوش نیامد و باعث شد که آنها پس از سوت پایان بازی بازیکنان تیم‌شان را هو کنند. 
این اتفاق در حالی رخ داد که شاگردان گرت ساوت‌گیت در بازی موفق شده بودند با شش گل برابر ایران به پیروزی برسند اما ظاهرا هواداران آنها انتظار کسب نتیجه مساوی مقابل آمریکا را نداشتند. 
این اتفاق با واکنش‌های بسیاری همراه بود و حالا رونی در ستونی که برای روزنامه تایمز نوشته نیز به این موضوع اشاره و از آن انتقاد کرد. 

او در این باره نوشت:« پس از تساوی 0-0 انگلیس برابر آمریکا صدای هو کردن در ورزشگاه به گوش می‌رسید. این واقعا مضحک است چون این تیم در حالی هو شده است که صعودش به مرحله یک هشتم جام جهانی تا حد زیادی قطعی شده است.»
این بازیکن سابق سه شیرها با اشاره به تجربه حضور در این تیم اظهار داشت:« من می‌دانم که هواداران انگلیس توقع زیادی دارند اما گاهی فرهنگ فوتبال ما باعث می‌شود که خودبزرگ‌بین باشیم و کیفیت حریفان را دست‌کم بگیریم. فوتبال در آمریکا بسیار بهتر از چیزی است که اکثر مردم در انگلیس فکر می‌کنند. آنها تیمی خوب با مربی خوب و انرژی بسیار زیاد هستند که می‌توانند برای هر حریفی خطرناک باشند اما غرض‌ورزی همیشگی انگلیسی‌ها باعث شده که توانایی دیدن این صحنه را نداشته باشند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها