أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۷۸۸۸
زمان انتشار: ۰۸:۲۷     ۰۷ آذر ۱۴۰۱
کنعانی مقدم در گفتگو با سراج۲۴:
کارشناس مسائل سیاسی گفت: مسابقه تیم ملی جمهوری اسلامی ایران با ولز نشان داد وقتی وحدت باشد و اختلافات کنار رود و همگی زیر پرچم ایران با یک اراده راسخ در مقابل حوادث بایستیم و در امتحان‌ها مقابله داشته باشیم قطعا پیروزی اتفاق می‌افتد.

به گزارش پایگاه 598، حسین کنعانی مقدم کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار سراج24 با بیان اینکه مدت‌ها است که ملت ایران در یک جنگ ترکیبی به سر می‌برد، اظهار داشت: دشمن در این جنگ از ترکیب جنگ‌های رسانه‌ای، سیاسی، سایبری، روانی، اطلاعاتی و ... برای تحت تاثیر قرار دادن مردم ایران استفاده می‌کند و تمامی گزینه‌ها را روی میز گذاشته است.

وی با اشاره به استراتژی فشار حداکثری از بیرون آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران، گفت: در مقابل چنین استراتژی که از سال ۲۰۰۰ در دستور کار آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفت باید در کنار اقدامات دفاعی در این جنگ ترکیبی، تهاجم نیز در زمینه سایبری، اطلاعاتی، اقتصادی و ... داشت و مانع جدی در مقابل تهدیدات بود.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به یکی از مهمترین اهداف دشمن یعنی جنگ روایت‌ها، گفت: دشمن در جنگ روایت‌ها و جنگ شناختی به دنبال این است که افکار عمومی ایران را دچار تردید کرده و یک فضای غبار آلود سیاسی ایجاد کند تا اتحاد و انسجام را با یک کاریکاتور انقلاب بهم بزند و خود را وارد یک جنگ داخلی با جمهوری اسلامی ایران کنند.

*دشمن شناسی و وحدت لازمه ملت ایران

وی با تاکید بر دشمن شناسی و اهمیت آن، خاطرنشان کرد: دشمن شناسی بسیار مهم است و نباید وحدت خود را در مقابل دشمن از دست داد، همه ابزار ممکن را باید به کار گرفت و در مقابل تهاجم دشمن اقدامات جدی انجام داد. 

کنعانی‌مقدم تصریح کرد: قطعا انقلاب آزمایشات خود را دارد و امروز همه ما در گام دوم انقلاب در یک آزمایش قرار گرفته‌ایم، در واقع کسانی هستند که در ظاهر خود را انقلابی مطرح می‌کنند اما در باطن به دنبال همگرایی با دشمن هستند و در این آزمایش خود را نشان می‌دهند. 

کارشناس مسائل سیاسی گفت: باید کسانی که قدرت تاثیرگذاری در افکار عمومی دارند وارد صحنه شوند و دشمن را از صحنه بیرون برانند، سکوت این افراد نشانگر عدم شناخت دشمن و بی‌بصیرتی است. قطعا کسانی که سکوت می‌کنند با هر توجیهی در زمین دشمن قرار دارند و بی شک در فرهنگ عاشورایی حد وسط وجود ندارد، در واقع نمی‌توانند خود را میان جنگ و صلح نگه دارند.

*اعتراضات مردم نباید با نفوذ دشمن به آشوب کشیده شود

وی مطرح کرد: تجربه تاریخی نشان داده که حداقل در این ۴۳ سال، سی اعتراض عمومی وجود داشته که اکثر آنها به آشوب کشیده شده است اما تا زمانی که مردم هستند، دشمن نمی‌تواند کاری پیش ببرد و تمامی این توطئه‌ها خنثی می‌شود، قطعا باید به اعتراضات مردم توجه کرد اما نباید گذاشت دشمن به این اعتراضات نفوذ کند و آن‌ها را به آشوب بکشد.

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: مسابقه تیم ملی ایران با ولز نشان داد وقتی وحدت باشد و اختلافات کنار رود و همگی زیر پرچم ایران با یک اراده راسخ در مقابل حوادث بایستیم و در امتحان‌ها مقابله داشته باشیم قطعا پیروزی اتفاق می‌افتد و اگر این انسجام نباشد شکست حتمی است.

کنعانی‌مقدم در پایان خاطرنشان کرد: پیروزی تیم ملی ایران را در مقابل ولز باید یک درس دید و دانست با چنین اقدامانی می‌توان دل مردم را شاد کرد، قطعا وحدت پیروزی به دنبال می‌آورد که امید است با همین انسجام بر تیم آمریکا پیروز شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها