أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۷۸۹۸
زمان انتشار: ۰۹:۰۱     ۰۷ آذر ۱۴۰۱
سخنگوی شهرداری تهران خبر داد
سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به هزینه‌کرد بیش از هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت در تهران از خرید دو کارخانه آسفالت توسط شهرداری تهران خبر داد و گفت: این اقدام با هدف افزایش ظرفیت تولید آسفالت در شهر تهران تا سال آینده صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، عبدالمطهر محمدخانی با اشاره به آخرین اقدامات شهرداری تهران برای آسفالت خیابان‌های پایتخت گفت: موضوع آسفالت بسیار مهم است و شهروند وقتی از منزل خارج می شود به چند نکته توجه دارد یکی نظافت و جمع آوری زباله و دیگر بهبود رفت و آمد و نبود دست انداز در کوچه است.

وی افزود: موضوع آسفالت را در این دوره به طور جدی پیگیری کردیم و تا کنون حدود ۶۰۰ هزار تُن آسفالت را در تهران پخش کردیم.

محمدخانی اظهارکرد: طرح دیگری به نام طرح خدمت ابلاغ شده است که هر هفته امکانات شهرداری تهران در منطقه خاص قرار می‌گیرد که بر این اساس ۱۸۰ هزار تُن در ۷۷ روز در شهر تهران آسفالت شده است. این اقدام در همه مناطق انجام می شود ولی برخی مناطق که بزرگتر بوده مانند منطقه ۴ و ۱۷ این اقدامات بیشتر انجام شده است.

رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران با بیان اینکه به طور میانگین کاری که در یک هفته طرح خدمت انجام دادیم، ۳۵ درصد کاری بوده که در کل سال در منطقه خاصی انجام داده‌ایم، افزود: اگر این فرآیند ادامه پیدا کند امسال به مرز ۸۰۰ هزار تُن تولید آسفالت می رسیم.

وی ادامه داد: بناست شهرداری دو کارخانه آسفالت را خریداری کند تا سال آینده ظرفیت تولید آسفالت در شهر تهران بیشتر شود.
 
سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به اینکه حدود ۶۰۰ میلیارد تومان امسال برای تولید آسفالت هزینه کرده‌ایم، افزود: حدود ۶۵۰ میلیارد تومان هم برای پخش آسفالت هزینه شده است. در مجموع هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در کل مناطق ۲۲ گانه برای آسفالت هزینه شده است.

محمدخانی تأکید کرد: مناطق نیازهای خود را اعلام می کنند و معاونت فنی-عمرانی بر اساس آن بررسی کرده و تصمیم می‌گیرد که کدام منطقه بیشتر و کدام منطقه کمتر آسفالت دریافت کند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها