يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۷۹۵۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۰۸ آذر ۱۴۰۱
جام جهانی ۲۰۲۲ - قطر؛
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و آمریکا در روز پایانی مرحله مقدماتی گروه دوم جهام جهانی، جدال یوزها با عقاب‌هاست.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی امروز سه شنبه با جدال حساس و سرنوشت ساز ایران و آمریکا در گروه دوم پیگیری خواهد شد که ملی پوشان کشورمان در صورت پیروزی و یا تساوی برابر این حریف به مرحله بعدی صعود خواهند کرد. شکست در این دیدار هم تیم ملی ایران را از دور مسابقات کنار خواهد گذاشت.

فدراسیون فوتبال به مناسبت دیدار امروز ایران و آمریکا از پوستر خود برای این بازی رونمایی کرده است که در تصویر مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران حضور دارد و نماد دو کشور که یوز ایران و عقاب آمریکایی است.

رونمایی از پوستر بازی ایران و آمریکا/ جدال «یوزها» با «عقاب‌ها»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها