کد خبر: ۵۱۷۹۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۰۸ آذر ۱۴۰۱
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛
فوق ستاره فوتبال جهان اعتراف کرد که باخت در برابر عربستان موجب گریه فرزند او شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، یکی از مهمترین شگفتی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شکست آرژانتین برابر تیم ملی فوتبال عربستان بود. آرژانتین در حالی این شکست را پذیرا شد که فوق‌ ستاره‌ای به نام لیونل مسی در ترکیب خود داشت. مسی تا کنون هفت بار توپ طلای فوتبال جان را از آن خود کرده و سابقه پنج حضور متوالی را در جام جهانی فوتبال دارد.

مسی در آن بازی نمایش معمولی داشت و محمد العویس دروازه‌بان سعودی‌های در حضور وی به عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب شد. باخت برابر عربستان تیم آرژانتین را در شرایط سخت قرار داده و ممکن است موجب حذف این تیم شود. یاران مسی در بازی سوم مرحله گروهی به مصاف تیم لهستان خواهند رفت. لهستان با چهار امتیاز در صدر قرار دارد و آرژانتین و عربستان با سه امتیاز در جایگاه سوم گروه C قرار گرفتند. آرژانتین در دیدار دوم خود مکزیک را ۲ بر صفر شکست داد تا امیدها به اردوی آلبی سلسته برگردد.

روزنامه‌ الوطن یک هفته بعد از بازی به نقل از لیونل مسی کاپیتان آرژانتین نوشت: متئو پسر مسی پس از شکست آرژانتین مقابل عربستان در جام جهانی گریه کرده است.

مسی اعتراف کرد: پسرم متئو بلافاصله پس از پایان بازی عربستان با گریه ورزشگاه را ترک کرد.

او گفت: بعد از این شکست خانواده من مانند همه هواداران بسیار غمگین بودند، زیرا شکست تکان دهنده‌ای بود، اما پس از پیروزی مقابل مکزیک، جو آرام‌تر شد.

سعودی‌ها اشکِ پسر مسی را درآوردند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها