يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۸۰۰۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۰۸ آذر ۱۴۰۱
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛
چرخه دیدارهای جام جهانی سرانجام به دوئل ۲ بازیکن مطرح جهان رسید تا برای نجات تیم خود و صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی هرآنچه در چنته دارند در دایره بریزند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، در ادامه رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، آرژانتین که نخستین بازی را با شکست مقابل عربستان و دومین بازی را با پیروزی بر مکزیک سپری کرده است، قرار است در سومین بازی که روز چهارشنبه ۹ آذرماه هم‌زمان با بازی مکزیک و عربستان برگزار می‌شود به مصاف لهستان برود.

نقطه مشترک دو تیم لهستان و آرژانتین در این بازی، تلاش مضاعف برای صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی است زیرا شکست هر یک به حذف می‌انجامد و تساوی به حذف احتمالی آرژانتین و این نکته برای آرژانتینی که ۲ مرتبه جام جهانی به خانه برده است بیش از همه سخت است.

اما با ۳ امتیاز و تفاضل گل صفری که دارد در صورت شکست دادن لهستان، به‌طور قطع در گروه اول خواهد بود مگر اینکه عربستان با گل‌های بیشتر مکزیک را شکست دهد.

برای دوم شدن هم به این گزینه نیاز دارد که مکزیک با عربستان مساوی کند آن‌وقت است که عربستان از نظر امتیاز مساوی اما از نظر تفاضل گل کمتر خواهد بود. اما اگر آرژانتین با لهستان مساوی کند و عربستان مکزیک را شکست دهد ۶ امتیازی خواهد شد و این یعنی حذف آرژانتین.

لئونل مسی که یک پیروزی بزرگ برای تیمش رقم زده و مکزیک را از سر راه برداشته است حال قرار است در بازی با لهستان با لواندوفسکی دوئل کند؛ لهستانی که پس از تساوی با مکزیک و پیروزی بر عربستان با چهار امتیاز در گروه C صدرنشین است.

حال آخرین فرصت آرژانتین برای ادامه مسیر جام جهانی، چهارشنبه ۹ آبان‌ماه ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه ۹۷۴ دوحه در مصاف با لهستان است که هم‌زمان با این مسابقه، مکزیک در لوسیل به مصاف عربستان می‌رود.

دوئل مسی و لواندوفسکی در آخرین جام جهانی/ همه یا هیچ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها