أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۸۰۵۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۰۹ آذر ۱۴۰۱
پس از شکست تیم ملی برابر آمریکا؛
رییس مجلس در پیامی بعد از شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا در جریان بازی‌های جام جهانی قطر، گفت: جوانان برومند و پرتوان تیم ملی فوتبال کشورمان علی‌رغم بازی‌های قابل‌قبول از صعود به مرحله بعد بازماندند که این امر در شایستگی‌ و توانمندی‌های آنان خدشه‌ای وارد نمی‌سازد.

به گزارش پایگاه 598، متن پیام محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جوانان برومند و پرتوان تیم ملی فوتبال کشورمان علی‌رغم بازی‌های قابل‌قبول و میدان‌داری در آوردگاه رقابت‌های جام‌جهانی، از صعود به مرحله بعد بازماندند که این امر در شایستگی‌ و توانمندی‌های آنان خدشه‌ای وارد نمی‌سازد.

ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به تمامی بازیکنان، کادر فنی و سرپرستان تیم ملی فوتبال، امیدوارم با تلاش و همت بیشتر در سایر رقابت‌های پیش‌رو موفق و سربلند باشید.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها