أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۸۲۸۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۱۴ آذر ۱۴۰۱
بازیکن سابق پرسپولیس ۴ ماه محروم شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت رای خود را درباره سه پرونده مطروحه به شرح زیر صادر کرد:

* در پی شکایت علیرضا اسدی از باشگاه استقلال ملاثانی، این باشگاه به پرداخت مبلغ 300 میلیون ریال بابت  اصل خواسته و مبلغ 6 میلیون و 600 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

* در پرونده شکایت اکبر بختیاری از باشگاه چوکای تالش، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 160 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 25 میلیون و 288 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.


* با توجه به شکایت باشگاه پرسپولیس از سعید حسین پور، وی به محرومیت از شرکت در بازیهای رسمی اعم از باشگاهی و ملی به مدت 4 ماه و به پرداخت مبلغ 4 میلیارد و 500 میلیون ریال بابت غرامت در حق خواهان گردید. همچنین باشگاه پرسپولیس به پرداخت هزینه دادرسی در مرحله نخستین به میزان 98 میلیون و 100 هزار ریال شد. کمیته وضعیت نسبت به عوای خواهان علیه باشگاه منتقل الیه و کارگزار بازیکن به جهت نامعلوم بودن خواندگان قرار رد صادر کرد.
آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها