أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۸۳۱۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۱۵ آذر ۱۴۰۱
پروفیل استیل از جمله محصولات فولادی می باشد که در ساختار آن کروم و نیکل وجود دارد.

رپرتاژ/ پروفیل استیل از جمله محصولات فولادی می باشد که در ساختار آن کروم و نیکل وجود دارد. پروفیل استیل امروزه توسط کشور های صنعتی دنیا تولید و عرضه می شود. برخورداری از مقطع دایره ای و مربعی سبب شده است تا استحکام این نوع پروفیل ها بسیار بالا باشد. تولید پروفیل استیل با استفاده از فرایند نورد و فشار سطحی می باشد. افراد می توانند برای خرید این محصول از طریق فروشگاه های مربوطه اقدام نمایند. در سراسر کشور های فروشگاه های معتبر بسیار زیادی وجود دارد که این محصول را به عموم عرضه می کند. قابل ذکر است که افراد می توانند پروفیل استیل را از طریق نمایندگی های منحصر به فرد هر برند نیز خریداری کنند. نکته ای که باید ذکر شود این است که پروفیل استیل دارای مقطع یکسان در طول خود می باشد. این موضوع سبب می شود تا از محصول فوق برای اتصال دو وسیله استفاده های بسیار بهینه ای به عمل بیاید.

https://steelkhani.com/product/180/%D9%BE%D8%B1%D9%88%D9%81%DB%8C%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84

پروفیل استیل چه کاربردی دارد؟

بیش ترین کاربرد پروفیل های استیل در صنعت ساختمان است. افراد می توانند با توجه به نیاز های خود اقدام به بهره گیری از این محصول در کسب و کار خود کنند. نکته ی بسیار مهمی که باید ذکر شود وجود کروم و نیکل در ترکیبات پروفیل های استیل می باشد که سبب ضد زنگ شدن آن شده است. باید گفت که پروفیل استیل 100 درصد ضد زنگ نمی باشد اما با توجه به وجود کروم و نیکل در ساختار آن دارای مقاومت بسیار خارق العاده ای در برابر اکسید شدن می باشد.

پروفیل استیل چیست؟

پروفیل های استیل

برخورداری از مقاومت بسیار در برابر حرارت نیز از جمله دیگر ویژگی های پروفیل استیل است. افراد می توانند از محصول فوق در محیط باز نیز استفاده کنند. چرا که پروفیل استیل علاوه بر برخورداری از خاصیت زد اکسیدن شدن در برابر خوردگی و سایش نیز بسیار مقاوم می باشد. یکی از نکات بسیار مهمی که در ارتباط با کاربرد ها و ویژگی های پروفیل استیل می بایست ذکر شود برخورداری از قابلیت بازیافت این محصول است. این موضوع می تواند در زمینه ی آسیب رساندن به محیط زیست نیز مطرح شود و از قابلیت های بسیار مثبت این محصول فولادی تلقی گردد. برخورداری از طول عمر بالا و مفید و قیمت مناسب دیگر نکاتی است که می بایست در ارتباط با ویژگی های محصول فوق ذکر گردد.امکان تولید کردن پروفیل در شکل و طرح های مختلف نیز می تواند نکته ی بسیار مهم و جذابی باشد.با توجه به مواردی که در ارتباط با کاربرد ها و ویژگی های این محصول ذکر شد باید گفت که پروفیل استیل می تواند برای افراد کارکرد بسیار مفیدی داشته باشد و خرید این محصول می تواند کاملا ارزشمند واقع شود.

 

انواع پروفیل استیل

پروفیل های استیل در چندین نوع با ویژگی های منحصر به فرد توسط تولید کنندگان به بازار عرضه می شود. پروفیل استیل دارای مدل هایی همچون طلایی، براق، مات، صنعتی و دکوراتیو وجود دارند.نکته ای که باید ذکر شود این است که افراد در هنگام خرید می بایست به استاندارد ها و کد پروفیل استیل مد نظر دقت شود. ترکیبات سازندگان محصول فوق با یکدیگر متفاوت می باشند.برای مثال استاندارد 200 و 300 برای استفاده های صنعتی و غیر صنعتی وجود دارد. افراد می توانند با توجه به این استاندارد ها اقدام به تهیه ی پروفیل استیل مد نظر خود کرده و نیاز های خود را رفع کنند.

 

پروفیل استیل چیست؟

پروفیل های استیل

خرید این محصول

برای خرید این محصول نیاز است تا در ابتدا مقدار مورد نیاز و همچنین نوع آن مشخص شود. پس از آن افراد می بایست از طریق یک فروشگاه معتبر اقدام به خرید نمایند. فروشگاه های بسیار زیادی در سراسر کشور اقدام به ارائه ی این محصولات به عموم می کنند. برای انتخاب یک فروشگاه معتبر می بایست به سابقه و شهرت آن دقت کنید. علاوه بر آن می توانید بخش نظرات صفحات مجازی فروشگاه بازرگانی استیل خانی https://steelkhani.com/ فوق را در شبکه های اجتماعی نیز بررسی کنید. این کار می تواند دیدگاه بسیار خوبی از فروشگاه به افراد بدهد. قیمت پروفیل های استیل با توجه به مدل و برند سازنده ی آن با یکدیگر متفاوت می باشد. افراد می توانند برای دریافت اطلاعات دقیق در این زمینه با نمایندگی های معتبر در ارتباط باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها