کد خبر: ۵۱۸۳۸۱
زمان انتشار: ۱۰:۰۳     ۱۶ آذر ۱۴۰۱
صفحه رسمی اتحادیه جهانی کشتی با انتشار عکسی از شاگردان پژمان درستکار، از سفر تیم ایران به آمریکا برای شرکت در جام‌جهانی ۲۰۲۲ خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، باوجودی که آمریکایی‌ها روز گذشته برای 7 عضو تیم ایران (3 کشتی‌گیر، 2 مربی و یک داور و سرپرست تیم) ویزا صادر نکردند اما باتوجه به اینکه غیبت در جام‌جهانی می‌توانست عواقبی برای تیم ملی ایران داشته باشد، این تیم ساعت 23 شب گذشته (15 آذر) به سوی آمریکا پرواز کرد.

تیم ایران در مرحله مقدماتی جام‌جهانی با ژاپن و منتخب جهان هم گروه است، درحالیکه گروه دیگر را نیز آمریکا، گرجستان و مغولستان تشکیل می‌دهند و احتمال رویارویی کشتی‌گیران ایران و آمریکا می‎تواند جذابیت‌های زیادی برای کشتی‌دوستان سراسر جهان داشته باشد.

از این رو اتحادیه جهانی کشتی که پیش از این نامه‌هایی از فدراسیون کشتی ایران مبنی بر گله و ابراز ناراحتی از عدم همکاری به موقع آمریکایی‌ها در خصوص صدور ویزا دریافت کرده بود، بعد از اعزام تیم نایب قهرمان جهان به آمریکا، با انتشار عکسی از این تیم در فرودگاه، از حضور قطعی این تیم در جام‌جهانی آمریکا خبر داد.

این مسابقات طی دو روز 19 و 20 آذر ماه در آیووا برگزار خواهد شد.

رضا مومنی در 57 کیلوگرم، ابراهیم خواری در 61 کیلوگرم، رحمان عموزاد و محمدرضا باقری در 65 کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در 70 کیلوگرم، محمدصادق فیروزپور در 74 کیلوگرم، علی سوادکوهی و محمد نخودی در 79 کیلوگرم، کامران قاسم‌پور و امیرحسین فیروزپور در 92 کیلوگرم و امیررضا معصومی در 125 کیلوگرم کشتی‌گیرانی هستند که با دریافت ویزای آمریکا راهی این کشور شدند.

علی‌اکبر فضلی در 70 کیلوگرم، علیرضا کریمی در 86 کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در 97 کیلوگرم، احسان امینی و اباذر اسلامی دو عضو کادرفنی تیم ملی آزاد و محمد مصلایی‌پور داور S1 و ابراهیم مهربان سرپرست تیم 7 نفری بودند که روز گذشته ویزا برای آنها صادر نشد و فدراسیون امیدوار است که این نفرات نیز امروز با دریافت ویزا راهی آمریکا شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها