يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۸۴۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۱۶ آذر ۱۴۰۱
جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر؛
کاپیتان سابق تیم ملی اسپانیا با انتشار پستی در اینستاگرامش به حذف این تیم از جام جهانی ۲۰۲۲ واکنش نشان داد و گفت: قدرتمندتر بازخواهیم گشت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، تیم ملی اسپانیا شب گذشته در کمال ناباوری در ضربات پنالتی برابر تیم ملی مراکش شکست خورد و از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کنار رفت.

بازی دو تیم در وقت قانونی و ۳۰ دقیقه وقت اضافه با تساوی بدون گل به پایان رسید و درخشش دروازه‌بان مراکش در ضربات پنالتی بود که باعث شد تیم لوئیز انریکه از گردونه مسابقات حذف شود و به خانه برگردد.

این اتفاق در حالی رخ داد که بسیاری معتقد بودند که اسپانیا یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی است و انتظار داشتند که رویارویی این تیم و پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی را ببینند.

سرخیو راموس کاپیتان سابق ماتادورها پس از حذف اسپانیا با انتشار تصویری از خودش در حالی که پیراهن این تیم را به تن داشت در اینستاگرامش نوشت: امروز بیشتر از همیشه به پرچم، کشور و بازیکنان تیم ملی کشورم افتخار می‌کنم. اسپانیا هرگز شکست نمی‌خورد، اسپانیا یاد می‌گیرد. اسپانیا زمین نمی‌خورد، اسپانیا تعادلش را از دست می‌دهد اما دوباره سرپا می‌شود و به درخشش ادامه می‌دهد. ما بازخواهیم گشت و قدرتمندتر بازخواهیم گشت. بزن بریم اسپانیا...

واکنش راموس به حذف اسپانیا از جام جهانی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها