أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۸۴۱۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۱۶ آذر ۱۴۰۱
رئیس کل دادگستری اصفهان به صدور کیفرخواست عاملان شهادت سه نیروی محافظ امنیت در اصفهان اشاره کرد و از برنامه ریزی جهت برگزاری دادگاه علنی آن‌ها در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام و المسلمین اسدالله جعفری با اشاره به هشدار رئیس قوه قضائیه مبنی بر برخورد با تحریک کنندگان و تهدید کنندگان برای اعتصاب کسبه و رانندگان، از صدور دستورات ویژه قضائی جهت شناسایی و دستگیری این افراد گفت: از نظر دستگاه قضائی افرادی که با تهدید و ارعاب و یا با تحریک یا تطمیع کسبه و رانندگان برای اعتصاب موجبات بروز نارضایتی و احساس ناامنی برای کسبه و رانندگان را فراهم می‌کنند؛ با قدرت وفق قانون برخورد خواهد شد.

وی به صدور کیفرخواست عاملان شهادت سه نیروی محافظ امنیت در اصفهان اشاره کرد و از برنامه ریزی جهت برگزاری دادگاه علنی آن‌ها در روزهای آینده خبر داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها