يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۸۴۵۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۱۷ آذر ۱۴۰۱
مدافع تیم ملی فوتبال انگلیس قبل از رویارویی با فرانسه گفت که راه مهار کردن بهترین بازیکن حریف را بلد است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اسپورت، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲، تیم ملی فوتبال انگلیس به مصاف فرانسه خواهد رفت.

نگرانی بزرگ انگلیسی‌ها در این دیدار کیلیان ام‌باپه خواهد بود که سرعت مثال زدنی او یک نگرانی بزرگ برای همه تیم‌هاست.

کایل واکر، مدافع باتجربه انگلیس قول داد که ام‌باپه را مهار کند. او گفت: ام‌باپه را خوب می‌شناسم. او بازیکن بسیار خوبی است و مهار کردن او آسان نیست اما من می‌دانم که چگونه او را مهار کنم. ام‌باپه از بهترین بازیکنان جهان است اما من می‌دانم که چگونه او را مهار کنم.

واکر در دیدار تیم ملی فوتبال انگلیس برابر سنگال در ترکیب اصلی به میدان رفت.

بازی تیم ملی فوتبال انگلیس و فرانسه روز شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها