کد خبر: ۵۱۸۴۹۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۱۷ آذر ۱۴۰۱
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛
سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال به استفاده از کاپیتان تیمش در ترکیب اصلی دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، ‌ نیمکت نشینی کریستیانو رونالدو در دیدار تیم ملی پرتغال مقابل سوییس در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به یکی از اتفاقات ویژه جام تبدیل شده است. دیداری که تیم ملی پرتغال موفق شد با ۶ گل رقبش را از پیش رو بردارد و به مرحله بعد برسد.

با این حال هنوز بازگشت کریستیانو رونالدو به ترکیب اصلی تیم ملی به یکی از مجهولات جام تبدیل شده است. این در حالی بود که بیش از ۷۰ درصد پرتغالی‌ها خواهان نیمکت نشینی رونالدو هستند.

از طرفی گونکالو راموس هم که جایگزین رونالدو در ترکیب اصلی تیمش شد، با سه گلی که زد عملکرد درخشانی داشت تا نگرانی بابت غیبت آقای فوق ستاره وجود نداشته باشد.

فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد اینکه مشکلی بین او و کاپیتان تیمش وجود دارد یا خیر، تاکید کرد: در نشست خبری بعد از بازی هم پاسخ دادم. هیچ مشکلی بین ما نیست. از خیلی سال ها قبل و زمانی که او در اسپورتینگ بود کریس را می شناسم و رابطه خوبی با هم داشتیم. این رابطه در تیم ملی هم قوت گرفت و هیچ چیز روی آن نمی تواند تاثیرگذار باشد. کریس نمونه عالی یک کاپیتان است.

وی در مورد درخشش راموس و بازگشت رونالدو به ترکیب تیمش در بازی با مراکش تاکید کرد : این عملکرد درخشان چیز جدیدی برای ما نبود. سه بازیکن خوب در این پست داریم. کریستیانو، آندره سیلوا و راموس. هر سه از موقعیت خوبی که دارند آگاه هستند.

تیم ملی فوتبال پرتغال روز شنبه (۱۹ آذر) ساعت ۱۸ و ۳۰ در ورزشگاه الثمامه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی برابر مراکش قرار خواهد گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها