يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۸۵۰۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۱۷ آذر ۱۴۰۱
قیمت طلا ۱۸ عیار امروز پنجشنبه (۱۷ آذرماه ۱۴۰۱) رشد کرد.

به گزارش پایگاه 598،  قیمت طلا ۱۸ عیار امروز مسیر افزایش را دنبال کرد. 

قیمت طلا ۱۸ عیار امروز ۱۲ هزارو ۲۰۰ تومان رشد کرد. فلز زرد زنگ داخلی امروز بر روی ۱ میلیون ۵۹۰ هزار و ۴۰۰ تومان قرار گرفت.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز پنجشنبه (۱۷ آذرماه ۱۴۰۱)

قیمت دلار امروز پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱
دلار در بازار آزاد در بازار امروز نسبت به روز قبل، با ۱۴۰ تومان افزایش، ۳۶،۰۵۰ تومان نرخ گذاری شد. دلار در صرافی ملی در بازار ۵ روز پیش نسبت به ۷ روز پیش، با ۱۰۱ تومان افزایش، ۳۳،۵۶۷ تومان نرخ گذاری شد. دلار در بازار متشکل با کاهش ۱.۷۷ درصدی نسبت به روز قبل، ۳۳،۷۰۳ تومان معامله شد. دلار در سامانه سنا در بازار ۵ روز پیش نسبت به ۷ روز پیش، با ۱۰۱ تومان افزایش، ۳۳،۵۶۷ تومان نرخ گذاری شد. 

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز پنجشنبه (۱۷ آذرماه ۱۴۰۱)

 

امروز دلار در بازار آزاد برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که دلار در بازار آزاد که روز قبل تا ۳۵،۹۱۰ (سی و پنج هزار و نهصد و ده) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ مصادف با ۰۸ دسامبر ۲۰۲۲ - با رشد ۰.۳۸ درصدی به ۳۶،۰۵۰ (سی و شش هزار و پنجاه) تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز پنجشنبه (۱۷ آذرماه ۱۴۰۱)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها