کد خبر: ۵۱۸۵۵۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۱۹ آذر ۱۴۰۱
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛
کاپیتان تیم ملی فوتبال هلند بعد از شکست برابر آرژانتین و حذف از جام جهانی گفت: همه بازیکنان تا آخرین ثانیه جنگیدند اما حذف در ضربات پنالتی دردناک بود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، تیم ملی فوتبال هلند در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ در ضربات پنالتی مغلوب آرژانتین شد تا در جمع چهار تیم پایانی مسابقات جایی نداشته باشد. این بازی در وقت قانونی و اضافه با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. ویریجیل فن‌دایک کاپیتان تیم ملی فوتبال هلند نخستین پنالتی لاله‌های نارنجی را از دست داد.

یاران مسی در ضربات پنالتی چهار بر سه برابر هلند به برتری رسیدند.

فن‌دایک پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش شاگردان لوئیس فن‌خال تا دقایق پایانی بازی گفت: روح بزرگ خود را در این دیدار بازی نشان دادیم و کامبک خوبی داشتیم. اما باخت در ضربات پنالتی بسیار آزار دهنده است. ما در طول تمرینات پنالتی‌های زیادی را تمرین کرده بودیم اما شرایط مسابقه به گونه‌ای دیگر است و حذف شدیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال هلند یادآور شد: ضربات پنالتی همیشه سخت و من نیز در این بازی نخستین پنالتی تیم را از دست دام. باید کمی زاویه‌دار می‌زدم. چنین اتفاقاتی در فوتبال زیاد رخ می‌دهد. بسیار ناراحت هستم و احساس تلخی دارم. اینگونه حذف شدن واقعا دردآور است.

تیم ملی آرژانتین با شکست هلند به جمع چهار تیم برتر جام جهانی فوتبال رسید برای رسیدن به فینال باید برابر کرواسی صف‌آرایی کند. این دیدار روز سه‌شنبه (۲۲ آذر) ساعت ۲۲:۳۰ برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها