يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۸۶۵۸
زمان انتشار: ۱۶:۱۹     ۲۰ آذر ۱۴۰۱
عملیات روانی؛
دشمن در اتاق طراحی عملیات روانی خود، ذهن ورزشکاران تیم ملی ایران هدف قرار داده است.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه تحلیلی خبری 598، هنگامیکه  دشمن در همراه سازی مردم در کف خیابان‌های ایران برای ایجاد آشوب و اغتشاش شکست خورد، اتاق عملیات روانی خود را مامور به لشکرکشی به حساب‌های کاربری بازیکنان تیم ملی فوتبال کرد تا با تهدید، توهین و فحاشی، از بازی در تیم ملی منصرفشان کنند. یا حداقل تمرکزشان را بازی‌های جام‌جهانی فوتبال برهم زنند.

در همین حین خبرنگاران خارجی نیز ماموریت یافتند تا به طرح سئوالات غیر مرتبط با فوتبال و عموما سیاسی در نشست مطبوعاتی جام جهانی بپردازند تا از این طریق نیز تمرکز بازیکنان را هدف قرار دهند.

اما این تنها اقدام آنها نبود بلکه عده‌ای نیز ماموریت یافتند تا با حضور در ورزشگاه، تمرکز ملی پوشان فوتبال ایران را برهم زنند که تا حدودی نیز موفق شدند و نتیجه تلخ بازی ایران و انگلیس را رقم زدند.

با پایان بازی‌های ایران در جام جهانی، گمان می‌رفت که ماموریت مزدوران دشمن نیز به پایان رسیده اما تصاویر دریافت شده از مسابقات جام جهانی کشتی آزاد حاکی از آن است که نتنها ماموریت هوداران اجاره‌ای به اتمام نرسیده بلکه به آمریکا نیز ترانسفر یا منتقل شده‌اند!

ترانسفر هواداران اجاره‌ای از قطر به آمریکا / ورزش ایران هدف عملیات روانی دشمن قرار گرفته است

تصاویر بالا دو تصویر یکسان از زن و مرد اجاره‌ای که با تیشرت‌های «زن، زندگی، آزادی» هم در جام جهانی قطر حضور داشتند و هم در جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا!

این اسناد همگی موید این موضوع است که دشمن تمام توان خود را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی از طریق حوزه ورزشی گذاشته است. در این راه حتی حاضر شده تا عده‌ای را اجاره کرده و خرج سفر آنها را به اقصی نقاط دنیا بپردازد تا صرفا تیم‌های ملی ورزشی جمهوری اسلامی ایران را تحت الشعاع قرار دهد.

به عنوان مثال در جریان برگزاری جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا، عده‌ای از همان هواردان و تماشاگران اجاره‌ای اقدام به سر دادن فحش‌های رکیک و جنسی به کشتی‌گیران ایرانی کردند.

از طرفی سام رجبی، لمپن جیره‌خواره رسانه‌ای مسیح علی‌نژاد نیز برای انجام ماموریت خود، سعی بر تحت الشعاع قرار دادن پژمان درستکار می‌کند که با اقدام هوشمندانه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، آچمز می‌شود.

 
* اصغر شهبازی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها