کد خبر: ۵۱۸۶۷۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۷     ۲۱ آذر ۱۴۰۱
سازمان هواشناسی اعلام کرد؛
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز جوی آرام برای بیشتر مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود و از فردا با ورود سامانه بارشی، بارش‌ها در غرب کشور آغاز می‌شود و از روز چهارشنبه به جنوب کشور گسترش می‌یابد.

به گزارش پایگاه 598، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی فردا (سه‌شنبه ۲۲ آذر ماه) با ورود سامانه بارشی به کشور در برخی مناطق غرب و شمال‌غرب، ارتفاعات جنوب و غرب و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های تهران، قزوین و البرز رگبار باران، ابرناکی و وزش باد رخ خواهد داد که در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش‌ها همراه با برف است.

روز چهارشنبه (۲۳ آذر ماه) در غرب کشور و شمال خوزستان بارش‌ها به صورت پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

روز پنجشنبه هفته جاری نیز در غرب و جنوب‌غرب کشور میزان بارش‌ها تقویت خواهد شد و به مناطق شمالی بوشهر و جنوب اصفهان گسترش پیدا می‌یابد. روز جمعه هم در شمال استان بوشهر و فارس مجدد بارش خواهیم داشت.

آلودگی شدید هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت

سازمان هواشناسی همچنین برای امروز در شهرهای اراک، ارومیه، تبریز، اصفهان و سمنان و برای روز سه‌شنبه در تبریز، تهران، کرج، اراک، اصفهان و سمنان آلودگی شدید هوا پیش‌بینی کرده است که آلودگی هوا تا روز چهارشنبه در تهران، کرج، اراک، اصفهان و سمنان تداوم دارد.

آسمان تهران امروز ابری و غبارآلود خواهد بود که انتظار وزش باد ملایم را خواهیم داشت. دمای هوای پایتخت نسبت به روز گذشته یک درجه گرم می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها