يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۸۶۸۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۲۱ آذر ۱۴۰۱
اسطوره فوتبال بزریل براین باور است که سرمربی فلومیننزه بهترین گزینه برای جایگزینی تیته در نیمکت سلسائو است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اسپورت، تیم ملی فوتبال برزیل یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ بود. برزیل از پرستاره ترین تیم‌ها در جام جهانی قطر بود اما این تیم برابر کرواسی در ضربات پنالتی شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی بازماند.

قرارداد فدراسیون فوتبال برزیل با تیته به پایان رسیده و همچنان که پیش از این هم اعلام شد او به کار خود در نیمکت سلسائو ادامه نخواهد داد.

رونالدو نازاریو، اسطوره فوتبال برزیل درباره جایگزین تیته گفت: گزینه اصلی گواردیولا بود اما این مربی تصمیم گرفت که قراردادش را با سیتی تمدید کند. بسیار سخت بود که گواردیولا را جذب کرد چرا که او گران‌ترین مربی جهان است.

او سرمربی فلومیننزه را که لقب گواردیولا برزیل را یدک می کشد بهترین گزینه برای جایگزینی تیته می داند. رونالدو گفت: به نظرم باید فدراسیون فوتبال برزیل با فرناندو دنیز وارد مذاکره شود. او مربی جذابی است و فوتبال را خیلی خوب می فهمد. من بسیار علاقمندم که هر چه زوتر سرمربی جدید انتخاب شود. به نظرم یک اسم بزرگ هدایت تیم را برعهده برمی گیرد. این یک تصمیم بزرگ است که فدراسیون فوتبال برزیل باید هر چه سریع‌تر بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها