أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۸۶۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۲۱ آذر ۱۴۰۱
جهانبخش در آستانه جدایی از فاینورد؛
مدیر برنامه علیرضا جهانبخش ملی پوش فوتبال ایران پیشنهاد باشگاه پاناتینایکوس یونان به این بازیکن را تایید کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، علاقه باشگاه پاناتینایکوس یونان به علیرضا جهانبخش ملی پوش فوتبال ایران که در حال حاضر در باشگاه فاینورد هلند است، بعد از حضور ایران در جام جهانی قطر رسانه‌ای شد.

پاناتینایکوس که در حال حاضر با ۳۷ امتیاز صدرنشین سوپرلیگ یونان است، قصد دارد تیمش را در ادامه این رقابت‌ها و برای رسیدن به عنوان قهرمانی تقویت کند.

پیشنهاد باشگاه یونانی هرچند ابتدا از سوی امیر هاشمی مقدم مدیر برنامه این بازیکن رد شد، اما بعد از انتشار جزئیات بخش‌هایی از مذاکرات برای به خدمت گرفتن جهانبخش، مورد تایید قرار گرفت.

در همین ارتباط هاشمی مقدم اعلام کرد که برای وینگر ۲۹ ساله ایران پیشنهادی از طرف یونانی‌ها وجود دارد.

هاشمی مقدم در این خصوص به وب سایت SDNA یونان گفت: همانطور که قبلاً شنیده‌اید و می‌دانید، پاناتینایکوس واقعاً به علیرضا علاقه دارد، اما در حال حاضر نمی‌توانم چیزی بیشتر به شما بگویم.

پیش از این گزارش شده بود که باشگاه یونانی خواهان به خدمت گرفتن جهانبخش به صورت قرضی تا پایان فصل و سپس فعال کردن بند قرارداد دائمی او است. در حالی که باشگاه فاینورد می‌خواهد بازیکن ایران را به مبلغ ۱.۵ میلیون یورو به فروش برساند.

جهانبخش که فصل گذشته راهی فاینورد شده بود، سابقه بازی برای تیم‌های نایمخن و آلکمار هلند و همچنین برایتون انگلیس را دارد.

احسان حاج صفی و میلاد محمدی دو بازیکن دیگر تیم ملی ایران در تیم آاک یونان حضور دارند؛ تیمی که با هشت اختلاف امتیاز نسبت به پاناتینایکوس در رده دوم جدول است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها