أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۸۷۲۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۲۱ آذر ۱۴۰۱
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛
مراکشی‌ها به یکی از ماموران انتظامی داخل ورزشگاه که با وجود حضور در ورزشگاه نتوانست دیدار تیمش را از نزدیک ببیند، لقب قهرمان دادند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، بدون تردید تیم مراکش با رهبری ولید الرکراکی را می‌توان پدیده جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دانست.

آنها در گروهی که تیم‌های بلژیک، کرواسی و کانادا حضور داشتند، توانستند به عنوان صدرنشین بالا بیایند و در ادامه نیز با برتری مقابل تیم‌های اسپانیا و پرتغال به جمع چهار تیم برتر دنیا راه پیدا کنند.

این در حالی است که پس از این دیدار مراکشی‌ها به یک نفر که خارج از زمین بود لقب قهرمان را دادند چرا که او با وجود حضور در ورزشگاه نتوانست شاهد برد تاریخی تیمش را جشن بگیرد.

«دوریش فخرالدین» نام این قهرمان مراکشی است. او جزو نیروهای انتظامی و حفاظت داخل ورزشگاه است که در تمام طول بازی باید رو به تماشاگران باشد و به همین دلیل نتوانست با وجود حضور در ورزشگاه بازی را ببیند.

فیلم گریه و اشک‌های او پس از این بازی در فضای مجازی میلیون‌ها بازدید داشت و مردم در نظرات خود او را یک قهرمانی واقعی دانستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها