يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۸۷۴۳
زمان انتشار: ۱۰:۱۴     ۲۲ آذر ۱۴۰۱
شهرام ناظری که اواخر هفته گذشته به دلیل مشکلات ریوی و قلبی در بیمارستان بستری شده بود، صبح امروز مرخص شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، شهرام ناظری اسطوره آواز ایران از اواخر هفته گذشته در بیمارستان بستری شد. او به علت مشکل ریوی و قلبی در بیمارستان بستری شده بود. شب گذشته 21 آذر 1401 خبر بستری شدنِ او در رسانه‌ها منتشر شد.

صبح امروز حمیدرضا عاطفی یکی از مسئولان خانه موسیقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مرخص شدنِ شهرام ناظری از بیمارستان خبر داد.

ناظری پیشتر در سال 1397 هم به دلیل عفونت ریه در بیمارستان بستری شده بود که چند روز بعد، با رفع این مشکل از بیمارستان مرخص شد.

شهرام ناظری یکی از مهمترین خوانندگان تاریخ موسیقی ایران است. او به عنوان چهره‌ای نوگرا در عرصه موسیقی و آواز ایران شناخته می‌شود. در کارنامه‌ی شهرام ناظری آثاری ماندگار دیده می‌شود که بی‌شک این آثار در تاریخ موسیقی ایران ماندگار خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها