أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۸۷۷۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۱     ۲۲ آذر ۱۴۰۱
فرزند مرحوم طالب‌‎زاده در مراسم نکوداشت پدرش شب گذشته و در جریان برگزاری شانزدهمین جشنواره بین‌‎المللی فیلم مستند ایران « سینما حقیقت» در مورد پدرش نادر طالب‌‎زاده صحبت کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری دانشجو، مریم نادر طالب زاده در در مراسم نکوداشت پدرش شب گذشته و در جریان برگزاری شانزدهمین جشنواره بین‌‎المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» در مورد پدرش نادر طالب‌‎زاده صحبت کرد.

مرحوم طالب‌‎زاده خطاب به دخترش: قبل از اینکه دنیا به تو تحمیل کند چه کسی هستی؟ تو یک انسان آزاده هستی، گاهی لازم است به دل ظلمات بروی تا نور را پیدا کنی.

مریم طالب‌‎زاده فرزند مرحوم نادر طالب زاده در نکوداشت پدرش گفت: از پدرم به خاطر چشم اندازی که در زندگی به من نشان داد تشکر می‌‎کنم. هیچگاه به من دیکته نکرد چه کاری انجام دهم یا ندهم، اجازه داد مسیرم را خودم انتخاب کنم.

پدرم همیشه با دقت به حرفهای من جوان گوش می داد و اجازه انتقاد کردن می داد. بالاخره طی زمان آگاهم می کرد.

نادر طالب زاده پدر و استاد شریفی بود، او در یک کلام «آدم حسابی» بود، بیشتر از مدرسه رفتن به ما اجازه می داد تاریخ، ادبیات و جامعه شناسی را فرا بگیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها