أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۸۹۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۲۶ آذر ۱۴۰۱
یک شب به یاد ماندنی با سه اجرای زنده
فیفا با انتشار بیانیه‌ای از از هواداران درخواست کرد تا برای برگزاری مراسم اختتامیه پیش از فینال جام جهانی 2022 قطر بین آرژانتین و فرانسه در استادیوم حاضر شوند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش سه، دیدار فینال رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر بین تیم‌های فرانسه و آرژانتین، فردا در استادیوم لوسیل برگزار خواهد شد.

در فاصله یک روز تا آغاز این مسابقه، فیفا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: آرژانتین و فرانسه پس از 63 مسابقه و یک ماه هیجان‌انگیز در مستطیل سبز، روز یکشنبه، برای دریافت جایزه نهایی جام جهانی 2022 به مصاف هم خواهند رفت.

در حالی که بازی از ساعت 18:00 (به وقت محلی) آغاز می‌شود، هواداران باید برنامه ریزی کنند تا در ساعت 16:30 روی صندلی‌های خود بنشینند و مراسم اختتامیه خیره‌کننده‌ای را که برای همیشه در خاطره 88 هزار تماشاچی حاضر در استادیوم لوسیل باقی خواهد ماند، از دست ندهند.

پس از مراسم افتتاحیه که جشنی برای کم کردن فاصله ها و شناخت یکدیگر فراتر از تفاوت‌هایمان بود، مراسم پایانی 15 دقیقه به طول خواهد انجامید و با شعر و موسیقی، به 29 روز مسابقات که در آن جهان گرد هم آمدند، اشاره خواهد کرد.

یک شب به یاد ماندنی با ترکیبی از آهنگ‌های رسمی که لحظاتی خاطره‌انگیز را در مسابقات رقم زدند، همراه خواهد بود؛ در این مراسم دیویدو و عایشه در اجرای زنده برای تماشاگران استادیوم و تماشاگران جهانی، آهنگ "هیا هیا" را می‌خوانند و سپس اوزونا و گیمز "ارحبو" را اجرا خواهند کرد. همچنین آهنگ "Light the Sky" توسط نوره فتحی، بلقيس، رحيمه رياض و منال اجرا خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها