يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۸۹۸۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۲۶ آذر ۱۴۰۱
باید منتظر تکرار تاریخ باشیم؟
فوق ستاره آرژانتینی می‌تواند امیدوار باشد که با تکرار تاریخ و به لطف پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن، آن هم یک سال پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ به قهرمانی این جام برسد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، شانس قهرمانی در جام جهانی برای دومین بار در خانه لیونل مسی را زده است. این فوق ستاره آرژانتینی پس از ناکامی در فینال جام جهانی ۲۰۱۴، می‌تواند در جام جهانی ۲۰۲۲ به قهرمانی برسد و ناکامی‌اش در جام‌های جهانی را همانند کوپا آمریکا از بین ببرد.

آمادگی بالای لیونل مسی، موجی از مریضی در اردوی فرانسه و در هاله‌ای از ابهام قرار گرفتن وضعیت رابیو، اوپامکانو، کومان، واران و کوناته برای حضور در فینال جام جهانی و هم‌چنین حمایت بیش‌تر تماشاگران حاضر در قطر از آرژانتین، کفه ترازو را به سمت قهرمانی یاران مسی سنگین‌تر کرده است.

علاوه بر این، پارامتر دیگری وجود دارد که از نظر ذهنی مسی را بیش‌تر از قبل امیدوار به قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ می‌کند که آن، ارتباط بین قهرمان جام‌های جهانی و ستاره‌هایی که یک سال قبل از این جام به پی‌اس‌جی پیوسته‌اند، است؛ به قول معروف می‌توان گفت که در جام جهانی ۲۰۲۲ قرار است چاقو، دسته خودش را ببرد.

رونالدینیو - جام جهانی ۲۰۰۲

رونالدینیو در سال ۲۰۰۱ از گرمیو برزیل راهی پی‌اس‌جی شد و با درخشش در این تیم فرانسوی توانست جای خودش در ترکیب اصلی سلسائو در جام جهانی ۲۰0۲ را محکم کند.

او در جام جهانی ۲۰۰۲ عملکرد خوبی در ترکیب تیم فلیپه اسکولاری داشت و توانست آمار دو گل و سه پاس گل به نام خودش ثبت کند تا یکی از ارکان قهرمانی برزیل در این جام باشد.

ام‌باپه - جام جهانی ۲۰۱۸

داستان مشابه رونالدینیو برای ام‌باپه هم اتفاق افتاد. او در سال ۲۰۱۷ در ازای مبلغ ۱۸۰ میلیون یورو از موناکو راهی پی‌اس‌جی شد. ام‌باپه یکی از ستون‌های فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ بود و به خروس‌ها کمک کرد که راهی فینال این جام شوند و با پیروزی ۴ بر ۲ مقابل کرواسی به قهرمانی جام جهانی برسند.

مسی - جام جهانی ۲۰۲۲؟

فوق ستاره آرژانتینی در سال ۲۰۲۱ به عنوان بازیکن آزاد راهی پی‌اس‌جی شده و حالا، یک سال پس از آن انتقال در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ حضور دارد. با این توصیف باید منتظر تکرار تاریخ باشیم؟

طلسم PSG، راه قهرمانی مسی در جام جهانی قطر + عکس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها