يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۹۰۰۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۲۷ آذر ۱۴۰۱
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛
سفیر فرانسه در قطر با بیان اینکه مسی بازیکن باهوشی است که قدرت تغییر شرایط را دارد گفت: امیدوارم سرمربی تیم ملی فرانسه راهکاری برای متوقف کردن وی پیدا کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از الرایه؛ ژان فاور سفیر فرانسه در قطر با ابراز خوشحالی از حضور تیم ملی فرانسه در فینال جام جهانی فوتبال قطر ۲۰۲۲ اظهار کرد: همه فوتبال‌دوستان خوشحال هستند زیرا تیم ملی فرانسه امروز در فینال جام جهانی در ورزشگاه لوسیل به مصاف تیم ملی آرژانتین می‌رود. امیدوارم این یک بازی زیبا و پرگل باشد که در نهایت فرانسه در آن به عنوان قهرمانی برسد.

وی گفت: در طول مسابقات جام جهانی نزدیک به ۲۰ هزار هوادار فرانسوی هایا کارت را دریافت کردند که این تعداد بیشتر از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است و این نشان از اشتیاق هواداران فرانسوی و عشق آنان به تیم ملی دارد.

این دیپلمات برجسته فرانسوی با تایید قدرت فوتبال آرژانتین گفت: ۲ تیم از فرصت‌های مساوی برخوردار هستند و امیدوارم امباپه بتواند شرایط را تغییر دهد. او باید از فرصت‌ها استفاده کند. از طرفی تیم ملی آرژانتین مربی بزرگ و باهوشی دارد که می‌تواند برنامه بازی را تغییر دهد و ستاره تیم لیونل مسی است که بسیار باهوش و موقعیت شناس است. امیدوارم دشان راه‌حلی برای متوقف کردن این نابغه جهان فوتبال پیدا کند.

فارو با تمجید از برنامه‌ریزی دولت قطر برای برگزاری جام جهانی فوتبال گفت: این دوره از مسابقات جام جهانی فوق‌العاده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها