أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۹۱۲۶
زمان انتشار: ۱۵:۳۲     ۲۸ آذر ۱۴۰۱
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛
دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی فرانسه، با تشبیه دیدار فینال فرانسه مقابل آرژانتین به یک مسابقه بوکس، گفت: شب دردناکی برای همه بازیکنان، کادر فنی و هواداران بود و طول می‌کشد تا این شکست را هضم کنیم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، هوگو لوریس در نشست خبری پس از دیدار فینال جام جهانی، با تاکید بر اینکه تنها حسرت تیم ملی فرانسه در این بازی، عملکرد ضعیف‌شان در نیمه اول است، اظهار داشت: در بازی خیلی واکنشی بودیم. چیزی شبیه بازی بوکس بود؛ ما مشت به مشت جلو رفتیم. تنها حسرتی که می‌توانیم داشته باشیم، ممکن است این باشد که نیمه اول را از دست دادیم.

وی ادامه داد: تسلیم نشدیم و تا پایان به خودمان باور داشتیم. بازی می‌توانست تنها یک برنده داشته باشد و این در ضربات پنالتی مشخص شد.

کاپیتان تیم ملی فرانسه با اشاره به اینکه همیشه در سمت بازنده بودن ظالمانه است، خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها از اول تا آخر با تمام توان بازی کردیم. می‌توانستیم بگذاریم بازی ۲ بر صفر تمام شود اما تا پایان به خودمان باور داشتیم و توانستیم نتیجه را تغییر بدهیم. در دقیقه ۱۲۰ هم یک موقعیت داشتیم که می‌توانستیم ۴ بر ۳ برنده بازی باشیم.

لوریس ضمن تبریک به آرژانتینی‌ها، یادآور شد: تورنمنت و البته فینال فوق‌العاده‌ای بود. نتیجه می‌توانست به سود هر تیمی‌ رقم بخورد.

کاپیتان تیم ملی فرانسه در مورد آینده‌ خود در این تیم هم خاطرنشان کرد: اکنون زمان پاسخ دادن به این سوال نیست. امشب، شب دردناکی برای همه بازیکنان، کادر فنی و هواداران بود. این باید به عنوان تجربه برای آینده استفاده شود. برای همه ما کمی طول می‌کشد تا این شکست را هضم کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها