يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۹۱۳۶
زمان انتشار: ۱۵:۴۷     ۲۸ آذر ۱۴۰۱
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛
همبازی سابق لیونل مسی با تبریک به فوق ستاره فوتبال جهان نوشت: اکنون جهان و کسانی که فوتبال را دوست دارند از قهرمانی تو خوشحالند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، قهرمانی آرژانتین با لیونل مسی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با موجی از واکنش‌های مختلف در جهان فوتبال مواجه شده است. بیشتر این واکنش‌ها حول محور موفقیت لیونل مسی در این تورنمنت بزرگ فوتبالی است.

دنی‌آلوز همبازی سابق لیونل مسی در پیامی نوشت: همه دنیا تو را دوست دارند و فوتبال نیز تو را دوست دارد. تمام کسانی که فوتبال را دوست دارند از موفقیت تو خوشحال هستند. مهم نیست دیگران درباره این پیام من چه قضاوتی خواهند.

عضو تیم ملی فوتبال برزیل در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ادامه پیام خود نوشت: از این لحظه در کنار خانواده‌ات لذت ببر. به عنوان یک برزیلی و یک فرد از آمریکای جنوبی می‌خواهم بگویم که این قهرمانی فراتر از یک قهرمانی است. زنده باد فوتبال و زنده باد کسانی که به این رشته علاقه دارند.

آلوز نوشت: زنده باد مسی که همواره از خدا صحبت می‌کند.

قهرمانی آرژانتین با مسی با واکنش برزیلی‌های زیادی روبرو شد. پله‌، رونالدو و نیمار نیز این موفقیت بزرگ را به مسی تبریک گفتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها