أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۹۲۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۳۰ آذر ۱۴۰۱
باشگاه پرسپولیس از مهاجم هلندی خود خواسته تا وضعیتش را مشخص کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، در شرایطی که پرسپولیس خودش را برای دربی 99 آماده می‌کرد، خبری ناگهانی اردوی پرسپولیس را به شوک فرو برد. یورگن لوکادیا مهاجم هلندی و آقای گل فعلی لیگ برتر، به صورت کاملا ناگهانی ایران را ترک کرد تا به کشورش بازگردد و بنا به دلایلی که مشکلات خانوادگی عنوان شده، او از ایران خارج شده است.

این در حالی است که او ابتدا مشکل فرزندانش را بهانه کرد و سپس بیماری همسرش را اما طبق ویدئوی منتشر شده در صفحه مجازی منتسب به خانواده وی، حال آنها خوب است و مشکلی وجود نداشت.

لوکادیا بامداد یکشنبه قصد ترک ایران را کرد که به دلیل موانع قانونی نتوانست از ایران خارج شود اما او اعلام کرد که به هیچ وجه نمی‌تواند بازگردد و ساعت‌ها در فرودگاه معطل ماند تا سپس توانست از ایران برود.

در نهایت هم او روز دوشنبه ایران را ترک کرد تا دست گل‌محمدی برای شهرآورد تهران خالی بماند.

یحیی گل‌محمدی اما از دست این بازیکن به شدت عصبانی است. سرمربی پرسپولیس معتقد است شخصیت باشگاه باید حفظ شود و با این اقدام بازیکن هلندی منافع باشگاه در نظر گرفته نشده است. با این حال مسوولان باشگاه منتظر هستند تا وضعیت این بازیکن مشخص شود و سپس در مورد جایگزین او تصمیم‌گیری کنند.

باشگاه از لوکادیا خواسته تا وضعیتش را مشخص کند اما چیزی که واضح است این است که در صورت بازگشت هم او باید منتظر جرایم سنگین از سوی گل‌محمدی باشد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها