أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۹۲۹۱
زمان انتشار: ۱۶:۳۴     ۰۱ دی ۱۴۰۱
پرونده ویژه رسوایی امپراطوری دروغ؛
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفته بود: در آستانه شب یلدا حسب دستور فرمانده کل سپاه مقرر شد تا فرماندهان سپاه‌های استانی، یک و نیم میلیون بسته معیشتی یلدایی ویژه خانواده‌های نیازمند را آماده کرده و اهدا کنند.

به گزارش پایگاه خبری 598، حدود سه ماه از اغتشاشات در ایران می‌گذرد و علیرغم تلاش همه جانبه رسانه‌های معاند فارسی زبان، همراهی مردمی با جریان برانداز صورت نگرفت.

با این حال رسانه‌های معاند فارسی زبان دست از دروغ پراکنی برنداشته و هنوز سعی بر تشویش اذهان عمومی دارند. از این رو کانال تلگرامی منوتو با انتشار ویدیویی از یک وانت با پلاک سپاه پاسداران مدعی خرید آجیل شب یلدا از بازارهای سطح شهر تهران برای پاسداران انقلاب اسلامی شد.

آجیل شب یلدای پاسداران یا کمک‌های معیشتی به فقرا ؟! / دروغ پراکنی رسانه‌های معاند تمامی ندارد

این در حالی است که پیشتر سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفته بود: در آستانه شب یلدا حسب دستور فرمانده کل سپاه مقرر شد تا فرماندهان سپاه‌های استانی، یک و نیم میلیون بسته معیشتی یلدایی ویژه خانواده‌های نیازمند را آماده کرده و اهدا کنند.

وی همچنین گفته بود: این اقدام با مشارکت خیرین در ادامه زنجیره کمک‌های معیشتی و مومنانه در دوران کرونا و بمنظور کمک به خانواده های نیازمند صورت پذیرفته و از طریق پایگاه‌های بسیج در سراسر کشور تحویل خواهد شد.

آجیل شب یلدای پاسداران یا کمک‌های معیشتی به فقرا ؟! / دروغ پراکنی رسانه‌های معاند تمامی ندارد

رسانه‌های معاند فارسی زبان که در طول ماه‌های گذشته، بواسطه عدم همراهی مردم با آنها شکست‌های سنگین و پی‌درپی را تجربه کردند، حال با دروغ پراکنی سعی بر تحریف حقایق دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها