کد خبر: ۵۱۹۳۱۸
زمان انتشار: ۰۹:۳۶     ۰۳ دی ۱۴۰۱
انتشار خبر درخواست قطع همکاری سپاهان با فرناندز گمانه‌زنی‌ها را به سمت آن برد که سرنوشت لوکادیا در فوتبال ایران درخصوص سایر بازیکنان و مربیان خارجی تیم‌های لیگ برتری نیز تکرار شده است.

به گزارش پایگاه 598، تیم فوتبال استقلال درحالی عصر فردا برای برگزاری دیدار هفته سیزدهم خود رودرروی صنعت نفت آبادان قرار می‌گیرد که به‌جز چند بازیکن مصدومی که روی دست ساپینتو مانده‌اند، سایر بازیکنان این تیم از جمله بازیکنان خارجی، سرحال و قبراق در اختیار سرمربی و کادرفنی این تیم قرار دارند.

نکته قابل توجه اینکه بعد از جدایی ناگهانی یورگن لوکادیا از جمع پرسپولیسی‌ها ابتدا شایعاتی درخصوص جدایی شیخ دیاباته دیگر مهاجم خارجی این تیم منتشر شد اما به‌محض اینکه شیخ در پیامی تصویری از حضور در ایران ابراز رضایت کرد، شایعه‌سازانی که این اخبار را رسانه‌ای کرده بودند به این امر بسنده نکرده و شب قبل از دربی از خداحافظی و جدایی ناگهانی بازیکنان خارجی استقلال از جمله یامگا خبر دادند. در این بین انتشار خبر درخواست قطع همکاری سپاهان با فرناندز گمانه‌زنی‌ها را به سمت آن برد که سرنوشت لوکادیا در فوتبال ایران درخصوص سایر بازیکنان و مربیان خارجی تیم‌های لیگ برتری نیز تکرار شده است.

این درحالی است که از استقلال خبر می‌رسد تمامی خارجی‌های این باشگاه از جمله ۳ بازیکن خارجی، به همراه ساپینتو و کادر خارجی او فعلا در صلح و صفا به سر می‌برند و آنها هیچ درخواستی را برای خروج از کشور و قطع همکاری با استقلال نداده‌اند. البته برخی اخبار از تهدید سیلوا مدافع برزیلی این باشگاه به علت عدم دریافت مطالباتش خبر داده بودند که به نظر می‌رسد با پرداختی جدید به این بازیکن مشکل او نیز برطرف شده باشد

منبع: روزنامه فرهیختگان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها