يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۹۳۲۱
زمان انتشار: ۰۹:۴۳     ۰۳ دی ۱۴۰۱
شهر مکه در عربستان سعودی، امروز با وقوع سیل روبه‌رو شد. طبق گزارش‌ها، این شهر وضعیتی بحرانی پیدا کرده و جریان شدید سیل، بسیاری از خودروها را در سیل گرفتار کرده و وضعیت بحرانی ایجاد کرده و حتی باعث تعطیلی مدارس، تاخیر در پروازها و اختلال در ترافیک شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از  العالم، "غانم الدوسری" فعال سعودی در حساب کاربری خود در توییتر، ویدیوهایی از جاری شدن سیلاب شدید در خیابان‌های مکه را منتشر کرده است.

الدوسری در ویدیویی گفته است:‌ نماز جمعه را در خانه‌های خود بخوانید و خود را به هلاکت نیندازید که #مکه_مکرمه در فساد آل سعود غرق شده است.

 

فعال برجسته سعودی: مکه مکرمه در فساد آل سعود غرق شده است

 

فعالان مجاری همچنین ویدیوهایی را منتشر کردند که نشان‌دهنده وقوع سیلاب شدید در مناطق وسیعی به ویژه در مکه است.

حساب کاربری"حقوق الضعفاء" این ویدئو را از بارش شدید باران در مکه مکرمه منتشر کرد که به دلیل عدم ارائه خدمات مناسب و سوء‌مدیریت، به سیلاب بی‌سابقه تبدیل شده است.

این حساب کاربری در توییتر نوشته است: گفت: "این افراد ضعیف قربانی فساد و پروژه‌های خیالی هستند. مکه اکنون شاهد باران‌های شدیدی است که به دلیل کمبود خدمات به سیلاب تبدیل شده است."

 

فعال برجسته سعودی: مکه مکرمه در فساد آل سعود غرق شده است

 

"تركی الشلهوب" فعال مطرح سعودی نیز با انتشار این ویدیو نوشته است: خدایا به اهل مکه لطف کن. #مکه الان

كما نشر الناشط السعودي "تركي الشلهوب" هذا الفيديو على تويتر وعلق عليه قائلا:

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها