کد خبر: ۵۱۹۳۳۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۰۳ دی ۱۴۰۱
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، گفت: در سه روز اخیر بارش برف، کولاک و آبگرفتکی معابر، ۱۶ استان کشور را دربرگرفت که از این تعداد، استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، فارس، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان به خدمات امدادی نیاز داشتند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، گزارش از جمعیت هلال‌احمر، مهدی ولی‌پور در تشریح خدمات امدادی ارائه شده در سوانح جوی سه روز گذشته، افزود: از اول دی‌ تا ساعت هفت صبح امروز سوم دی، ۱۶ تیم عملیاتی شامل ۵۶ امدادگر و نجاتگر جمعیت در ۱۲ منطقه (٩ محور، یک شهر و ۲ روستا) به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

وی اظهارداشت: در این مدت، امدادگران به ٢٨١ نفر امدادرسانی کردند و ۲۸ نفر دیگر به صورت اضطراری اسکان دادند؛ همچنین ۵۴ دستگاه خودرو از برف رهاسازی و هشت واحد مسکونی نیز از آب تخلیه شد و برخی اقلام از جمله نایلون، پتو، برنج و کنسرو میان حادثه‌دیدگان توزیع شد.

به گزارش ایرنا، مرکز مدیریت راه‌های کشور امروز شنبه سوم دی از بارش برف و باران در محورهای شمالی از جمله چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران- شمال خبر داد و اعلام‌ کرد: بارش برف و باران در جاده‌های ۲۰ استان دیگر از جمله کردستان، اردبیل، اصفهان، ایلام و فارس گزارش شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها