امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۱۹۳۸۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۰۴ دی ۱۴۰۱
کاربران فضای مجازی به اتفاقات این روزهای فرانسه پرداختند و در واکنش های خود به دخالت های امانوئل مکرون در التهابات ایران اشاره کردند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مشرق، پس از یک تیراندازی مرگ‌بار که منجر به کشته شدن سه کُرد در پاریس شد، کردهای ساکن پایتخت فرانسه که سال‌هاست دولت این کشور را به بی‌توجهی و ناتوانی در دفاع از آن‌ها متهم می‌کنند، به خیابان‌ها ریخته‌اند. اعتراضات از روز جمعه و در پی تیراندازی نژادپرستانه علیه کُردها در منطقه‌ای شلوغ در ناحیه‌ی ۱۰ پاریس شروع شد. در این حمله‌ی نژادپرستانه، سه نفر کشته و چندین نفر زخمی شدند. عامل ۶۹ ساله‌ی حمله زمانی که در حال تعویض خشاب اسلحه‌اش بود، به دست مردم مهار و سپس توسط پلیس دستگیر شد.

اکنون کاربران فضای مجازی به اتفاقات این روزهای فرانسه پرداختند و در واکنش های خود به دخالت های امانوئل مکرون در التهابات ایران اشاره کردند. این کاربران مدعی شدند فرانسه از کشور هایی بود که هم از لحاظ سیاسی و هم از دید رسانه ای کمک های زیادی به آشوبگران و سر شبکه های رسانه ای اغتشاشات در ایران کردند؛ اما اکنون خود گرفتار عواقب ظلم بر مردم خویش شده است. کاربران دیدگاه های خود را با عبارات «باد بکاری طوفان درو می کنی»، «اولا جمعه نیست و شنبه است دوما تهران نیست و پاریس است» منتشر کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها