أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۹۴۱۳
زمان انتشار: ۰۹:۵۵     ۰۵ دی ۱۴۰۱
«نه تایید می‌کنم نه تکذیب»
مارسلو سالازار، مدیر ورزشی تیم فوتبال النصر عربستان می‌گوید صبر کلید باشگاهش برای جذب کریستیانو رونالدو است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، در حالی که وضعیت کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال بعد از جدایی از منچستریونایتد مشخص نیست، هنوز گمانه زنی‌ها نسبت به تیم بعدی این بازیکن پرتغالی ادامه دارد. باشگاه النصر عربستان پررنگ‌ترین تیم در کنار نام رونالدو طی یک ماه اخیر بوده است؛ هرچند که روز گذشته هم عنوان شد یک تیم قطری با النصر برای جذب رونالدو رقابت دارد.

در این شرایط «مارسلو سالازار» مدیر ورزشی باشگاه النصر عربستان در پاسخ به این سوال که آیا رونالدو در آینده نزدیک در برنامه‌هایش قرار دارد؟ به «فلش اسکور» گفت: من اجازه ندارم بله یا نه بگویم.

مدیر ورزشی باشگاه النصر عربستان افزود: بیایید منتظر بمانیم و ببینیم که اوضاع تا پایان سال چگونه پیش خواهد رفت. همانطور که می‌بینید، این یک مذاکره سخت است. نه تنها برای باشگاه، بلکه برای دنیای فوتبال.

سالازار تاکید کرد: آنچه می‌توانم بگویم این است که کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است و همیشه برای من به عنوان یک ورزشکار الگو بوده است. این به دلیل تمایلی است که او برای پیروزی نشان می‌دهد. سپس به عنوان یک شهروند پرتغالی همیشه از او حمایت می‌کنم، اما در زمان مناسب آینده مشخص خواهد شد.

سالازار معتقد است لزومی ندارد که انتقال رونالدو به لیگ عربستان یک عقب گرد در دوران حرفه‌ای او باشد. او گفت: من ۵ سال است که اینجا هستم. همه بازیکنانی که با آنها صحبت کردم وقتی به اینجا می آیند بسیار شگفت زده می‌شوند، به خصوص از سطح مسابقات. این اتفاق در مورد لوئیس گوستاوو که یک ملی پوش برزیلی بود و پیش از این با بایرن مونیخ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده بود، رخ داد. این برای افرادی که هیچ چیزی (در مورد فوتبال عربستان) نمی‌دانند، طبیعی است.

رونالدو پس از جدایی از منچستریونایتد در ماه نوامبر بازیکن آزاد شد. این بازیکن ۳۷ ساله با تیم ملی پرتغال یک تورنمنت ناامید کننده جام جهانی را پشت سر گذاشت و تنها یک گل به ثمر رساند و در نهایت روی نیمکت نشست و در مرحله حذفی بازیکن تعویضی شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها