يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۹۴۴۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۰۵ دی ۱۴۰۱
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با انتشار پیامک سراسری به سهام‌داران سهام عدالت نسبت به کلاهبرداری از حساب‌های بانکی آنها هشدار داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، در پیامک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه آمده است: «سهام‌داران محترم سهام عدالت دریافت هرگونه اطلاعات از شما جهت واریز سود سهام عدالت، یکی از شیوه‌های کلاهبرداری است. سود به صورت خودکار به حساب بانکی ثبت شده توسط شما در سامانه سجام یا سامانه سهام عدالت واریز می‌گردد.».

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با سه اپراتور مخابراتی با هدف ارتقای آگاهی‌های عمومی و آشنایی مردم با نحوه درست استفاده از فناوری‌ها با محوریت کاهش وقوع جرم، تفاهم‌نامه همکاری دارد همچنین از سال گذشته نیز در قالب «پویش ارتقای آگاهی‌های حقوق جامعه» برای شهروندان پیامک‌های هشداری ارسال می‌شود.

به گزارش ایرنا، اکنون با توجه به صحبت‌های مطرح شده از سوی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، واریز مرحله نخست سود سهام عدالت از روز چهارشنبه هفته گذشته ۳۰ آذر با استفاده از سامانه سجام به حساب ۴۴ میلیون مشمول آغاز شده و مبالغ سود به مرور به حساب سهامداران واریز می‌شود.

طبق آخرین خبر اعلام شده سهامداران عدالت برای دریافت سود، حتماً باید اطلاعات خود را در سامانه سجام تکمیل کرده باشند.

تاکنون حدود ۴۴ میلیون نفر (۴۳ میلیون و ۷۴۰ هزار و ۸۱۱ نفر) اطلاعات خود را تکمیل کرده و حدود ۱٫۵ میلیون نفر از سهامداران عدالت اطلاعات خود را در سامانه سجام تکمیل نکرده‌اند که امکان واریز سود برای این افراد وجود ندارد.

همچنین شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به منظور جلوگیری از کلاهبرداری اعلام کرده است که سود سهام عدالت همیشه به صورت سجامی برای شما واریز می‌شود و نیاز به مراجعه به هیچ سامانه و یا مکان خاصی نیست.

هرگونه پیامک که حاوی لینکی مبنی بر دریافت سود سهام عدالت باشد کلاهبرداری است؛ بنابراین هرگز این‌گونه لینک‌ها را باز نکنید.

صاحبان سهام عدالت که تاکنون سود سهام عدالت سال‌های گذشته را دریافت نکرده‌اند، با مراجعه به نشانی‌های sejam.ir یا sahamedalat.ir نسبت به ثبت نام و احراز هویت در این سامانه اقدام کنند تا سود سهام عدالت خود را دریافت کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها