أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۹۵۲۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۷     ۰۸ دی ۱۴۰۱
عملکرد بی‌نقص این مهاجم ۳۰ ساله ایرانی؛
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پرتغال در بازی شب گذشته مقابل آروکا در لیگ برتر پرتغال فوق‌العاده ظاهر شد.

به گزارش پایگاه 598، تیم فوتبال پورتو بامداد امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر پرتغال در حالی موفق شد با نتیجه 5 بر یک میهمان خود تیم آروکا را در هم بکوبید که ستاره این بازی بدون شک مهدی طارمی بود. مهاجم ایرانی پورتو در این دیدار هت‌تریک کرد و ضمن گشودن دروازه حریف در دقایق 18، 34 و 50 روی گل پنجم تیمش هم تأثیر مستقیم داشت.

در پایان این دیدار سایت «گل پوینت» که معتبرترین سایت آماری فوتبال پرتغال به شمار می‌رود، به مهدی طارمی نمره «10» که بالاترین نمره است را داد که نشانه عملکرد بی‌نقص این مهاجم 30 ساله است.  طارمی در حالی با کسب این نمره بهترین بازیکن زمین از دید این سایت لقب گرفت که هم‌تیمی‌اش اوتاویو با کسب 8.1 امتیاز دومین بازیکن برتر زمین شد.

امتیاز کامل «گل پوینت» به طارمی/ مهدی پس از بردن توپ هت‌تریکش به خانه چه گفت؟

مهدی طارمی که این فصل در لیگ برتر پرتغال 6 گل به ثمر رسانده، در پایان این بازی جایزه بهترین بازیکن زمین را هم از آن خود کرد.

امتیاز کامل «گل پوینت» به طارمی/ مهدی پس از بردن توپ هت‌تریکش به خانه چه گفت؟

روزنامه ورزشی رکورد پرتغال به نقل از مهدی طارمی نوشت: بازی خوبی بود. ما قوی شروع کردیم و نمایش خیلی خوبی داشتم. من از هت‌تریکم خوشحال هستم. من همیشه در هر بازی همه تلاشم را می‌کنم و می‌خواهم گل بزنم. امیدوارم همچنان موثر باشم.

بر اساس این گزارش؛ مهاجم ایرانی طبق سنت فوتبال توپ بازی را به خانه برد. (در هر بازی فوتبال، بازیکنی که هت‌تریک کند، توپ بازی را از داور گرفته و به خانه می‌برد)

امتیاز کامل «گل پوینت» به طارمی/ مهدی پس از بردن توپ هت‌تریکش به خانه چه گفت؟

طارمی درباره رسیدن اختلاف امتیازی پورتو با بنفیکای صدرنشین به 5 امتیاز اظهار داشت: ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و برای پیروزی می‌جنگیم. سپس محاسبات صورت خواهد گرفت.

مهدی طارمی در پاسخ به این پرسش که در تیم ملی ایران یا پورتو احساس راحتی می‌کند، خاطرنشان کرد: من در هر دو تیم احساس راحتی می‌کنم. وظیفه من فوتبال بازی کردن است. این کاری است که برای هر دو تیم انجام می‌دهم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها