يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۹۶۵۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۱۲ دی ۱۴۰۱
قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور گفت: مزایده شماره ۲۶۴ این سازمان که یکی از بزرگترین مزایده‌های امسال است، از امروز در ۳۰ استان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم: صاحب حجتی با بیان اینکه این مزایده از امروز دوشنبه 12 تا یکشنبه 18 دی ماه برگزار می‌شود، افزود: ارزش کالا‌های ارائه شده حدود هزار و 500 میلیارد تومان است.

او گفت: کالا‌هایی همچون ماشین آلات راهسازی، تاسیسات پالایشگاهی، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی و مواد صنعتی در این مزایده عرضه می‌شود.

صاحب حجتی افزود: در این مزایده حدود 470 کیلوگرم زعفران هم عرضه خواهد شد.

قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و دفترخانه‌های اسناد رسمی، پس از دریافت امضای الکترونیک (توکن) نسبت به رویت لیست کالا‌ها و ارائه پیشنهاد قیمت از طریق سامانه‌های اینترنتی به آدرس‌های الکترونیکی www.tamliki.ir و www.setadiran.ir اقدام کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها