أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۹۸۵۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۱۷ دی ۱۴۰۱
مهاجم سابق پرسپولیس در نیم فصل از تیم خود جدا خواهد شد.

به گزارش پایگاه 598، گادوین منشا که فصل پیش با مس رفسنجان آقای گل لیگ شد در نیم‌فصل سپری شده نتوانست گلی برای این تیم به ثمر برساند و در بازی دیروز مقابل پیکان برای دومین بازی پی‌درپی از لیست ۱۸‌نفره کنار گذاشته شد. در مورد این بازیکن با خبر شدیم که محمد ربیعی از نظر فنی دیگر تمایلی برای حفظ این بازیکن در تیمش ندارد و از مدیریت باشگاه مس خواسته در نیم‌فصل او را بفروشند. این درحالی است که قرارداد مالی منشأ با باشگاه مس سنگین است و تا الان تیمی برای جذب او اعلام آمادگی نکرده است. البته نقل‌وانتقالات نیم‌فصل از روز یکشنبه ۱۸‌دی‌ماه آغاز خواهد شد و چنانچه تیمی حاضر به جذب منشأ باشد باید با باشگاه مس وارد مذاکره شود.

خبر دیگر درمورد باشگاه مس اینکه مشکلات مالی گریبانگیر این باشگاه شده و مدیریت جدید باشگاه رفسنجانی هنوز نتوانسته پرداختی‌های بازیکنان و مربیانش را تا پایان نیم‌فصل تکمیل کند. مسی‌ها تا الان ۳۲ درصد قراردادشان را دریافت کرده‌اند درصورتی‌که طبق قرارداد تا این تاریخ باید ۵۰ درصد دریافت می‌کردند. محمد ربیعی درخصوص مسائل مالی از مدیریت باشگاه مس پیگیر است تا تیمش در روزهایی که روند رو به رشدی را گرفته دچار مشکلات حاشیه‌ای نشود.

منبع: روزنامه فرهیختگان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها