کد خبر: ۵۱۹۸۵۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۱۷ دی ۱۴۰۱
شلیک دانش‌آموز ۶ ساله به معلمش؛
در ادامه حوادث ناشی از دسترسی آزاد به سلاح در آمریکا، پلیس ایالت ویرجینیا خبر داد که یک دانش آموز ۶ ساله به عمد به آموزگار خود شلیک و وی را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش پایگاه 598، تارنمای روزنامه گاردین امروز به نقل از بیانیه پلیس شهر نیوپورت نیوز (Newport News) ایالت ویرجینیا نوشت که پسربچه ضارب دستگیر شده و اتفاق مذکور تصادفی نبوده است.

در این بیانیه آمده که پلیس ساعت ۲ بعد از ظهر دیروز (۱۶ دی) با خبر شد که در جریان بگو مگوی این دانش آموز و آموزگارش چنین حادثه ای رخ داده است.

آموزگار این مدرسه ابتدایی که بیش از ۳۰ سال سن دارد، به یکی از بیمارستان های شهر فرستاده شد و جراحات خطرناکش ساعاتی بعد اندکی بهبود یافت.

هنوز خبری در مورد انگیزه و نحوه دستیابی ضارب به اسلحه منتشر نشده است.

مادر یکی دیگر از دانش آموزان به یکی از شبکه های محلی گفت که تیراندازی دیروز ناشی از قوانین سهل انگارانه سلاح در آمریکا است.

وی افزود: اسلحه بزرگترین مشکل این کشور است. آمار جرایم مسلحانه در انگلیس صفر است پس چرا در آمریکا اینقدر زیاد است؟ چرا یک پسر ۷ ساله اسلحه با خود دارد؟ باید کاری کرد. فرماندار جدیدی داریم و باید (قوانین) را تغییر داد.

نهاد آرشیو خشونت مسلحانه که آمار تیراندازی ها در آمریکا را منتشر می کند، دیروز اعلام کرده بود که تعداد کل کشته ‌شدگان تیراندازی در طول یک هفته تعطیلات سال نو ۲۵۵ نفر بوده است.

در این گزارش آمده که این رقم شامل ۱۲ کشتار مسلحانه است. آرشیو خشونت مسلحانه ادامه داد که در این دوره زمانی، ۳۹۶ نفر دیگر از اسلحه برای خودکشی استفاده کردند.

بر اساس این گزارش، ۵۵۰ نفر دیگر بر اثر تیراندازی در همین مدت مجروح شده اند.

این گزارش می افزاید، تعداد کشته شدگان شامل هفت کودک در رده سنی ۱۱ سال و نوجوانان در رده سنی ۱۲ تا ۱۷ سال است.

آرشیو خشونت مسلحانه روزانه از ۷۵۰۰ منبع، آمار مرگ و جراحات ناشی از اسلحه در سراسر آمریکا را جمع آوری می کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها