يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۹۸۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۱۷ دی ۱۴۰۱
مراسم معارفۀ کریستیانو رونالدو در باشگاه النصر بیننده‌هایی بیشتر از فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر داشته است.

به گزارش پایگاه 598، ورود کریستیانو رونالدو به عربستان سعودی شور و شوق عجیبی در این کشور به‌وجود آورد و از ستارۀ پرتغالی در این کشور استقبال بی‌نظیری شد که نشان‌دهندۀ تأثیر پیوستن رونالدو به النصر در افکار عمومی است.

معارفۀ رونالدو محبوب‌تر از فینال جام جهانی!

 

*تاثیر سی‌آرسون

 

کافی است به آمار دنبال‌کننده‌های باشگاه النصر در شبکه‌های اجتماعی نگاه کنیم تا این تأثیر را به‌وضوح ببینیم. با اعلام خبر رسمی انتقال کریستیانو به این باشگاه عربستانی تعداد دنبال‌کننده‌های النصر در اینستاگرام به سرعت افزایش یافت و این افزایش ناگهانی ابعادی باورنکردنی پیدا کرد.

اما این پایان تأثیر رونالدو نبود. مراسم معارفۀ سی‌آرسون به هواداران النصر را میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا تماشا کردند. امروز فاش شد که تعداد بیننده‌های پخش تلویزیونی این مراسم حتی از تعداد بیننده‌های فینال جام جهانی قطر بین آرژانتین و فرانسه بیشتر بوده است.

معارفۀ رونالدو محبوب‌تر از فینال جام جهانی!

 

*تعداد ببینده‌های مراسم معارفه رونالدو چقدر بود؟

 

پدرو سپولدا روزنامه‌نگاری است که آمار بیننده‌های پخش تلویزیونی مراسم معارفۀ رونالدو را بررسی کرده است. او می‌گوید بیش از ۴۰ شبکه تلویزیونی در سراسر دنیا این مراسم را پخش کردند و تعداد کل بیننده‌ها به عدد ۳ میلیارد نفر رسید!

این روزنامه‌نگار تعداد کل بیننده‌های فینال جام جهانی قطر که از این ۴۰ شبکه تلویزیونی پخش شده بود را با هم جمع زده و می‌گوید: تعداد بینندگان مراسم معارفۀ رونالدو حتی از بیننده‌های فینال جام جهانی بیشتر بوده است.

منبع: ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها