أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۹۸۷۹
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۱۷ دی ۱۴۰۱
دو باشگاه منچستر سیتی و پاری سن ژرمن در تلاش هستند تا مدافع رئال مادرید را جذب کنند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اسپورت، فرلان مندی یکی از بازیکنانی است که احتمال جدایی او از رئال مادرید بسیار زیاد است.

این بازیکن در سال 2019 از المپیک لیون به رئال مادرید پیوست تا جایگزین مارسلو در این تیم شود. مندی تا سال 2025 با رئال قرارداد دارد اما سران این باشگاه قصد دارند تا او را بفروشند.

باشگاه رئال مادرید طبق اعلام رسانه های آلمانی به جذب آلفونسو دیوس بازیکن کانادایی بایرن مونیخ علاقه دارد و به همین خاطر قصد دارد تا مندی را در فهرست فروش قرار دهد.

رقم فروش مندی 50 میلیون یورو اعلام شده است که رقم بالایی است.

منچستر سیتی و پاری سن ژرمن دو مشتری جدی این بازیکن هستند. از یک طرف گواردیولا به دنبال جایگزینی مناسب برای کانسلو پرتغالی در سمت چپ است و از طرف دیگر هم گالتیه اعتقاد زیادی به خوان برنارت و نونو مندز ندارد و به همین خاطر روی مندی که تجربه بالایی در لیگ فرانسه دارد حساب ویژه ای باز کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها