امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۱۹۸۸۳
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۱۷ دی ۱۴۰۱
مهدی ترابی یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در چند فصل اخیر بوده است

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبر ورزشی، بدون شک یکی از بهترین‌های پرسپولیس در ۴ بازی گذشته و بعد از شروع مجدد لیگ برتر، مهدی ترابی بوده است. ترابی که که در طی سال‌های اخیر کیفیت بالای خود را نشان داده بود و یکی از عوامل قهرمانی پرسپولیس به خصوص در لیگ نوزدهم بود.

ترابی تا قبل از جام جهانی و بازی‌های این فصل لیگ برتر عملکرد خوبی در پرسپولیس نداشت؛ عملکرد ضعیف ترابی در چند بازی باعث شد تا بعضی از پیشکسوتان پرسپولیس به یحیی گل‌محمدی توصیه کردند که این بازیکن را نیمکت‌نشین کند. با این حال ترابی یکی از بازیکنان محبوب کی‌روش به حساب می‌آید و با وجود نمایش‌های ضعیف در لیگ برتر به اردوی تیم ملی دعوت شد و به جام جهانی رفت. این اتفاق درحالی رخ داد که خیلی‌ها معتقد بودند این بازیکن حقش نبود در لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی قرار بگیرد و مثلا بازیکنی مثل محبی شایسته تر از ستاره قرمزها برای حضور در جام جهانی بود.

عملکرد خوب در اردوها و تمرینات تیم ملی رضایت کی‌روش از ترابی را در پی داشت و حضور ستاره پرسپولیس در جام جهانی قطعی شد. ترابی یکی از بازیکنانی بود که دومین جام جهانی خود را تجربه می‌کرد. ستاره پرسپولیس در چند فصل گذشته در روسیه فرصت بازی کردن به دست نیاورد. کی‌روش در قطر هم به ترابی میدان داد و شماره ۹ پرسپولیس یکی از نفراتی بود که در هر ۳ دیدار تیم ملی در جام جهانی به میدان رفت.

ستاره پرسپولیس منتقدانش را ساکت کرد

ترابی تیم ملی به‌وضوح با بازیکنی که تا قبل از تعطیلی لیگ در ترکیب پرسپولیس به میدان می‌رفت متفاوت بود. بازی کردن در جام جهانی و نمایش‌های نسبتا خوب در تیم ملی باعث شد تا ترابی با روحیه‌ای خوب به تمرینات پرسپولیس اضافه شود. همین موضوع باعث شد تا ترابی متفاوتی را در ۴ هفته اخیر و بعد از آغاز دوباره لیگ ببینیم.

مهدی در دربی ۲ پاس گل و در دیدار مقابل گل گهر و نساجی هم یک پاس گل داد تا یکی از بهترین‌های تیمش در هفته‌های اخیر لقب بگیرد. دادن ۴ پاس گل در ۴ بازی گذشته و انجام بازی‌های خوب باعث شد تا ترابی دیگر مورد انتقاد قرار نگیرد و حالا او همان بازیکنی شده که هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس می‌خواستند. در واقع حضور در جام جهانی و انجام ۳ بازی در مهم ترین تورنمنت فوتبالی دنیا باعث شد تا ورق کاملا به نفع ترابی برگردد و شماره ۹ قرمزها با بازی‌های خوبش و آمار فوق العاده ای که از خودش ثبت کرده، منتقدانش را ساکت کرد و نشان داد هنوز هم می‌شود روی او حساب باز کرد.

تجربه نشان داده قدرت هجومی و زهردار بودن خط حمله پرسپولیس ارتباط مستقیمی با میزان آمادگی و سرحال بودن ترابی دارد و هروقت این بازیکن عملکرد خوبی داشته، پرسپولیس هم خوب بوده و توانسته خطرات زیادی روی دروازه رقبا ایجاد کند. ترابی که در بازی مقابل نساجی و بعد از درگیری با مدافع حریف اخراج شد تا اطلاع ثانوی محروم است و مشخص نیست چند بازی تیمش را از دست خواهد داد. اتفاقی که قطعا به ضرر پرسپولیس تمام خواهد شد و گل محمدی یکی از بهترین‌های تیمش را در اختیار نخواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها