أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۹۹۰۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۱۷ دی ۱۴۰۱
کتاب «دوباره فردوس» روایتی از حضور جهادی رهبر معظم انقلاب در مناطق زلزله‌زده، با حضور آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، عبودتیان دستیار رئیس جمهور و سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی در قم رونمایی می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، شعبه قم مؤسسه‌ پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی (حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب مدّظلّه‌العالی) با همکاری انتشارات انقلاب اسلامی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم آیین معرفی کتاب «دوباره فردوس» را برگزار می‌کند.

آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، سیّداحمد عبودتیان دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازیِ دولت و سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی در این مراسم به ایراد سخن خواهند پرداخت.

این مراسم یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۱ در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم واقع در بلوار شهید عماد مغنیه برگزار می‌شود.

گفتی است، کتاب «دوباره فردوس» روایت مستندی از اوّلین اردوی جهادیِ جوانان انقلابی در شهریور ۱۳۴۷ همزمان با زلزله فردوس است.

حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) که در زمان زلزله، جوانی ۲۹ ساله و مؤسس پایگاه امداد روحانیت بودند، خاطراتشان را از آن حادثه‌ سهمگین نقل فرموده‌اند.

خاطرات ایشان با ترکیبی از خاطرات اعضای پایگاه و اهالی فردوس که به شیوه‌ی تاریخ شفاهی گردآوری شده و نیز اسناد و تصاویری چند برگرفته از منابع و شیوه‌های مختلف این اثر ارجمند را رقم زده است.

مطالعۀ این کتاب میتواند در ترویج شیوه مدیریت انقلابی و سبک زندگی اسلامی و ایمانی مؤثر باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها