يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۹۹۳۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۱۸ دی ۱۴۰۱
در حالی که تیم‌های زیادی خواستار جذب یوسکو گواردیول هستند، این بازیکن تاکید کرد که علاقه قلبی به لیورپول دارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از بیلد، یاسکو گواردیول، مدافع کرواسی از زمان درخشش در جام جهانی مورد توجه تیم‌های مطرحی قرار گرفته است. چلسی برای جذب این بازیکن ۲۰ ساله تلاش می‌کند با این حال، همان‌طور که گواردیول خود فاش کرد باشگاه رویایی دوران کودکی او لیورپول است.

گواردیول، ستاره جام جهانی که در عضویت تیم لایپزیش است نمی‌خواهد در زمستان راهی تیم دیگری شود و دوست دارد در تابستان راهی تیم جدیدی شود. این بازیکن ۲۰ ساله در مصاحبه‌ای گفت: برای رفتن به تیم دیگر عجله ندارم، من در لایپزیش هستم و هنوز ۶ ماه فرصت داریم تا فصل را به خوبی به پایان برسانیم و قهرمان شویم. سپس به آینده نگاه خواهم کرد. باید ببینیم اوضاع چگونه ادامه خواهد داشت.

این مدافع هم‌چنان تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۷ با باشگاه بوندسلیگایی قرارداد دارد.

اخیرا نیز مکس ابرل، مدیر ورزشی جدید لایپزیش تاکید کرده بود که آن‌ها علاقه‌ای به فروش گواردیول در تابستان آینده ندارند. علاوه بر منچسترسیتی و رئال مادرید، باشگاه چلسی نیز به طور جدی خواهان به خدمت گرفتن او است.

گواردیول تاکید کرد که لیگ برتر همیشه برای او اهمیت زیادی داشته است. او در این زمینه افزود: از کودکی همیشه بازی‌های لیگ برتر را نگاه می‌کردم. نمی‌دانم به اندازه کافی بالغ و آماده برای حضور در این لیگ هستم یا خیر.

وقتی از گواردیول در مورد باشگاه رویایی دوران کودکی‌اش سوال شد، به صراحت گفت: قطعا لیورپول. از زمانی که من کوچک بودم، بازی‌های لیورپول را با پدرم تماشا می‌کردم و هر فصل را با جزئیات می دیدیم. لیورپول باشگاهی است که در قلب من مانده است.

گواردیول شنبه شب به کمپ تمرینی باشگاه در ابوظبی رسید و قرار است از امروز(یک‌شنبه) تمرینات خود را آغاز کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها