يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۹۹۵۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۱۸ دی ۱۴۰۱
سرهنگ معصوم زاده خبر داد
رئیس پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران از کشف و انهدام باند جعل گذرنامه خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، سرهنگ حسین معصوم زاده رئیس پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران از کشف و انهدام باند جعل گذرنامه اتباع خارجی در شهرستان‌های غرب استان تهران خبر داد و گفت: در پی خبری مبنی بر تشکیل باند جعل گذرنامه در غرب استان تهران، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی و با تشکیل ۵ اکیپ عملیاتی از عوامل پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران در عملیات‌های جداگانه و اقدامی ضربتی و غافلگیرانه ۱۳ جاعل را در شهریار، اسلامشهر، تهران بزرگ و البرز دستگیر کردند.

سرهنگ معصوم زاده تصریح کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان، تعداد زیادی جلد پاسپورت و گذرنامه جعلی و دفترچه جعلی کار اتباع خارجه کشف و جاعلان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران در پایان به شهروندان توصیه کرد برای انجام کارهای خود از مراحل قانونی اقدام کنند و به هیچ وجه به افراد ناشناس، کلاهبردار و جاعل مراجعه نکنند و در صورت اطلاع از این‌گونه موارد، موضوع را بلافاصله با شماره تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها