أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۹۹۸۲
زمان انتشار: ۰۹:۰۵     ۱۹ دی ۱۴۰۱
ثبت نام ایران خودرو (مرحله ۴۲ فروش فوق‌ العاده ) به دلیل اختلال ایجاد شده در سایت، یک روز تمدید شد و امکان ثبت‌نام تا پایان روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه برای متقاضیان فراهم خواهد بود.

به گزارش پایگاه 598، مرحله جدید فروش فوق العاده محصولات ایران‌خودرو ویژه متقاضیان عادی، مادران و خودرو فرسوده در پی اختلال ایجاد شده در سایت این گروه صنعتی تمدید شد.

ثبت نام ایران خودرو

پیش تر اعلام شد ثبت نام در طرح جدید فروش ایران خودرو از ساعت ۱۰ روز یک‌شنبه مورخ هفدهم دی ماه آغاز و تا بیستم دی (سه‌شنبه) ادامه خواهد داشت اما به دلیل اختلال فنی در سایت ایران خودرو و در جهت اینکه حقی از مشتریان تضییع نشود، این مهلت برای یک روز دیگر تمدید شد و مشتریان تا پایان روز چهارشنبه (۲۱ دی ماه) فرصت ثبت‌نام خواهند داشت.

محصولات ایران خودرو

سورن پلاس دوگانه سوز، پژو پارس سال سفارشی ( ELX) با موتور XU۷p، پارس سال سفارشی با موتور XU۷p و رانا پلاس برای متقاضیان عادی، مادران و دارندگان خودرو فرسوده با قیمت قطعی عرضه می‌شود.

سایت ایران خودرو

آدرس درگاه اینترنتی ایران خودرو https://www.ikco.ir/ است.

قیمت ایران خودرو

زمان ثبت نام ایران خودرو تمدید شد/ اختلال در سایت و مشکل فروش فوق العاده اینترنتی

زمان تحویل محصولات ایران خودرو

بر اساس اعلام ایران خودرو زمان تحویل خودروها حداکثر سه ماهه خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها