يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۰۰۰۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۱۹ دی ۱۴۰۱
شبکه آمریکایی از چراغ سبز ابرستاره پاری سن ژرمن به سعودی‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، شبکه «سی ان ان» آمریکا خبر داد لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی تصمیم گرفته تا قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تمدید نکند.

قهرمان جام جهانی می خواهد پیشنهاد وسوسه برانگیز 395 میلیون یورویی الهلال عربستان را برای حضور در لیگ این کشور قبول کند.

سران باشگاه الهلال بعد از انتقال کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی به النصر با درخواست هواداران پروژه جذب لیونل مسی را کلید زدند.

قهرمان آسیا و پرافتخارترین تیم قاره کهن به هر نحوی می خواهد لیونل مسی را به ریاض بیاورد تا کری خوانی النصری ها بعد از جذب رونالدو را ساکت کند.

الهلال و النصر در شهر ریاض هستند و کری خوانی شدیدی میان هواداران این تیم سعودی وجود دارد. در صورت انتقال مسی به لیگ عربستان دوباره تقابل مسی و رونالدو را خواهیم دید اما تقابل این دو ابرستاره این بار به جای فوتبال اروپا در فوتبال آسیا خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها