أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۰۰۷۳
زمان انتشار: ۰۸:۵۶     ۲۱ دی ۱۴۰۱
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی:
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: به دلیل برودت هوا و یخ‌زدگی باند فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد، تمام پروازهای این فرودگاه لغو شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، محمود امانی بندی اظهار کرد: تمامی پروازها از مبدأ و به مقصد مشهد تا ساعت ۸ صبخ چهارشنبه لغو شد.

وی ادامه داد: با توجه به شروع بارش و برودت هوا از ۳ صبح تا ۵ بعدازظهر روز سه‌شنبه، با تلاش همکاران باند باز نگه داشته شد اما از ساعت ۵ به علت برودت هوا نتوانستیم مطابق استاندارها باند را آماده نگه داریم و ناچار بودیم برای حفظ سلامت مسافران، باند را ببندیم.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تا ساعت ۸ صبح همه پروازها باطل است اما برخی پروازهای خارجی در استان‌های مجاور در حال آماده قرار دارند تا به محض باز شدن باند، پرواز خود را انجام دهند.

وی یادآور شد: به محض آماده شدن باند، پروازهای فرودگاه مشهد از سر گرفته می‌شود که ممکن است این زمان پیش از ساعت ۸ صبح باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها