أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۲۰۰۹۳
زمان انتشار: ۰۹:۵۰     ۲۱ دی ۱۴۰۱
باشگاه منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن مهاجم هلندی برنلی به توافق رسید.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، باشگاه منچستریونایتد که پس از جدایی کریستیانو رونالدو از این تیم در بازار نقل‌وانتقالات به دنبال جذب مهاجمی برای تقویت تیم تحت‌هدایت اریک تن‌هاخ است، برای به خدمت گرفتن ووت وخورشت با دو طرف خود یعنی باشگاه‌های برنلی (به عنوان باشگاه مادر) و بشیکتاش (تیمی که به طور قرضی در آن حضور دارد) به توافق کامل دست یافت.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا ضمن اعلام این خبر، مدعی شد؛ منچستریونایتد برای عملی شدن این انتقال 3 میلیون یورو به باشگاه بشیکتاش پرداخت خواهد کرد و این مهاجم هلندی را با قراردادی قرضی از برنلی به خدمت می‌گیرد. بشیکتاش اما تنها در صورتی که بتواند جانشین خوبی برای وخورشت پیدا کند، با جدایی زودهنگام او موافقت خواهد کرد.

پیش از این برخی رسانه‌های انگلیسی گزارش داده بودند که باشگاه منچستریونایتد در حال بررسی احتمال به خدمت گرفتن قرضی ووت وخورشت 30 ساله از برنلی با قرارداد قرضی 6 ماهه با قابلیت خرید در ازای 10 میلیون یورو است.

وخورشت همان مهاجمی است که در تساوی 2-2 تیم ملی فوتبال هلند مقابل آرژانتین در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر، دو گل زیبا مقابل تیمی به ثمر رساند که در نهایت فاتح این جام شد.

او در فصل جاری در 21 بازی برای عقاب‌های استانبول به میدان رفته و آمار 10 گل‌زده و 4 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها